Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker når jeg først kom over hit til 2.trimester, så tenkte jeg at det var jo en EVIGHET til 3.trimester, men nå er det jommen meg under 3 uker igjen til uke 28! Hjelp hvor tiden flyver avsted! :-)

Regner med at ukene fra 36 og utover blir til å gå ganske mye roligere......:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din heldiggris! Jeg skulle gjerne følt det slik - og jeg har en 1 åring å løpe etter :P

Er superglad for å være halvveis da, håper resten av tiden flyr avgårde. Sm 100% pga bekkenet så hjelper ikke på.

Skrevet

Helt enig!!

Jeg er i min 24 uke, og på lørdag har jeg akkurat 4 uker før jeg kan trampe over til 3 trimester:0)

Hadde glemt hvor langt jeg var på vei et lite øyeblikk for tiden har flydd!

Det er så morsomt for de rundt meg tror jeg bare er 17-18 uker på vei, og når jeg forteller dem at jeg er gravid i 24 uke så blir dem så paffe:0)

Artig artig<3

Skrevet

Håper jeg også vil føle det sånn. Gleder oss så ubeskrivelig mye til å bli en større familie, at vi føler tiden sniker seg av gårde.. Og jeg er bare i uke 15, så må nok pent smøre meg med tålmodighet, haha. :P

Skrevet

Ja nå synes jeg også at tiden går ganske fort!

Fram til uke 18-20 eller no, synes jeg tiden gikk så sakte. Men nå er jeg midt i uke 23 og de siste ukene har går fort! Dagene bare fölger hverandre. Og det er godt!

Särlig når man nå kjenner så mye liv også! Betryggende.

I går kveld så jeg og samboeren min for förste gang ordentlig tydelig sparkene utenpå magen (med klär på). Magen begynner å leve sitt eget liv... hehe :)

Skrevet

Første svangerskap syns jeg tiden gikk kjempeseint, mens denne gang føler jeg meg nesten litt snytt for hele graviditeten. Fant det jo ut allerede et par dager før forventet mens og ukene frem til uke 12 gikk jo tiden litt sent.

Nå er jeg 24 uker og er nesten redd for å ikke være "klar" når fødselen er i gang. At jeg liksom skal bli kastet ut i det hehe.

Tror tida går så fort denen gangen ettersom jeg strever med å få lappen i boks før hun kommer, vi skla bygge terasse, sydentur om under 8 uker og samtidig løper etter en to åring dagen lang hehe:)

Skrevet

Jepp det samme sier jeg også...har bare 1 uke igjen til 3.trimester :) først går tiden ikke...så går den utrolig fort...men slutten av svangerskapet de siste 2 3 ukene går utrolig langsomt :) + gikk 10 dager over termin med første (gutt)...venter ei jente nå så håper hun kommer rundt termin tiden :)

Skrevet

Jeg syntes også at tiden går MEGA FORT, enda jeg kom meg "bare" akkurat over i andre trimester i dag jeg da :P hihi..

Men så går jeg hjemme med to gutter som er bare 5,5mnd. og 22,5mnd. gammle da, så det er jo rimelig heavy tett mellom graviditetene :P hehe..

Alikevell føler jeg at tiden bare flyr av gårde :)

Føler jeg akkurat fikk positiv test jo, men nå så er jeg kommet meg over i andre trimester allerede, og venter bare på og komme meg på ul :D

Har snart en på et halvt år og en på 2år i hus, og jeg fatter ikke hvor tiden er blitt av :P

Skrevet

Å ja, sånn føler jeg det også!

Husker fra tidligere svangerskap at jeg syntes 2 tri var sååååå langtekkelig, men nå oppdaget jeg helt plutselig at jeg bare har noen få dager igjen her inne, på fredag bærer det videre til siste etappe!! Jeg som trodde det var 2 uker igjen! :o)

Nå er jo våren i anmars også, jeg synes alltid det føles som om tiden går mye fortere når det er vår! :o) Snart har vi de små bebisene våre her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...