Gå til innhold

Depresjon?? svangerskaps eller vanlig??

Anbefalte innlegg

Jeg giftet meg i sommer med det jeg trodde skulle være drømmemannen, etter nesten 7mnd som gifte valgte mannen min å gå i fra meg på tirsdag :-( jeg har 2barn fra tidligere forhold og er nå gravid med "ektefelle", er 18uker på vei å nå blir jeg alenemor til 3barn :-( :-( eneste jeg gjør er å grine å grine, spiser ikke, sover ikke, orker ingenting, ønsker bare at jeg hadde vært dø :-( føler meg som en elendig mor til de 2 barna mine som trenger mammaen sin :-( vett ikke hva jeg skal gjøre, er ingen glede i livet lenger :-( han bor nå 3,5timer unda meg å ønsker å delta på alt i svangerskap + fødsel men jeg skulle bare så indelig ønske at vi var sammen å bodde sammen å gikk sammen igjenom svangerskapet og fødsel sammen.

må tilføye at vi har prøvd å få barn sammen siden sep 2009, jeg har mistet 3 ganger i Ma og 1 Sa i løpet av den tiden. Nå venter vi en gutt i beg/midt av aug 2011

syns det er så sinnsykt dårlig gjordt å kaste oss ut etter alt vi har vært igjenom sammen :-( :-( :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142988365-depresjon-svangerskaps-eller-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Huff, dette hørtes jo ikke godt ut. Jeg har ikke vært gravid noen gang, men har vært gjennom flere depressive perioder.. Om det er det ene eller andre, så har du det vel ikke så godt uansett? Høres jo ut som du har vært gjennom en del, og at det er store endringer i livet ditt, ikke rart du kjenner det som du gjør... Det må jo være en stor sorg både det å miste barn og det at mannen din har gått fra deg. Det du beskriver er ikke godt. Jeg kjenner forsåvidt igjen dette fra da jeg var deprimert. Samtidig så vil det jo være naturlig med en slik reaksjon på det du har vært gjennom uten at du er "syk-deprimert".

Dersom du har et godt/OK forhold til fastlegen kan hun/han hjelpe. Jeg har også fått hjelp gjennom DPS. Både samtaler og medisin, samt avlastning kan være til hjelp.

Har du noe nettverk som kan hjelpe deg? Barnepass, samtaler, gjøre hyggelige ting? Det verste er å mure seg inne og bare tenke, tenke, tenke, er min erfaring...

Du må ha masse lykke til, håper dette er noe du kommer deg raskt over!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...