lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 jeg var på do idag tidlig for andre gang, må alltid på do-do etter et måltid. men når jeg satt der kjente jeg det rant noe.. trodde først jeg tisset, men det merker jeg nå om jeg gjør. så ble jeg så usikker..kunne det vært fostervann? og i såfall,,,er det farlig om man lekker litt? tenker det var maks en desiliter, kanskje nærmere to? aner ikke hvor mye, men det "fosset" ikke liksom. jeg er 35 uker nå, og merker at jeg bekymrer meg for det meste..hihi
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Hvis det var fostervann, så kommer det til å komme utover kvelden/dagen også. Ikke bare en gang liksom ;O)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Ta på deg et bind og se om det kommer mer.... Og lukter det søstlig så kan det være fostervann og da burde du kontakte føden! Ellers så sa jordmor til meg at hvis man har sort skifergulv og det kommer fostervann på det så ser man at det er grålig på farge.... Hi hi...vet jo ikke hvor ofte man kan ta det "trikset" da, men det var det hun sa til meg at da kunne man se at det var grålig på farge! Lykke til! :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 he he he....skrivefeil....;-) Det skulle selvfølgelig stå: Lukter det SØTLIG.....;-)
Mai2011:) Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er en uvitende førstegangsfødene;P Men går det ann å lekke bare litt fostervann??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå