Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

dette er ei side som jeg har laget for å få kjennskap til andre mødre som har fått eller bærer frem ett barn med en eller annen form for funksjonshemning, det er veldig lite jeg har funnet av andre mødre som vil dele erfaringer. jeg har ett håp om at andre vil lese siden min. og gi meg kommentarer :) jeg har nettopp startet siden så det står ikke mye ennå. men håper den er interesang at jeg kan fortsette det jeg begynt på :)

siden handler om min egen erfaring om min sønn ...

håper noen vil se innom

håper også at spiren sitter denne mnd ;) hehe prekast :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lagt deg til som venn. Min sønn er sent utviklet. Han er ikke prematur, men liten i vekst og sent utviklet motorisk.

Han er 11 mnd, 7,7kg og 72cm lang. Han hverken krabber, åler eller viser tegn til å gå. Ikke sitter han selv heller.

Fysioterapeuten sier at musklene i ryggen han er svake.

Han skal til MR av hodet om ikke lenge. Veldig bekymret.

Kunne du fortalt litt mer om hvordan sen i utviklingen gutten din var på denne alderen?

Skrevet

når gutten min var 11 mnd var han cirka 6 kilo og 72 cm veldig likt nå er sønnen min 3 år og veier 8 kilo og er 79 cm så har brukt mye av de samme klærne i 3 år :/

Skrevet

Ja gutten min har lagt lite på seg siden han var 7mnd ca... :(

Skrevet

min begynte det sent med når han var rundt 6-7 mnd :) har han noe diagnose? har du snakt med lege ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...