mariabee Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Vi lappe i posten om dette starter på mandag i menighetshuset borti gaten her. Bare lurte på om dere andre går på noe sånt, erfaringer? Nå har vi sangstund her meg å hun hver dag med gitar osv. sÅ vi koser oss sånn sett. Hun er bare 3mnd enda.
*Lissi* Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Ja, vi går på babysang. Begynte da hun var kun 6 uker. Nå er hun 3 mnd. og storkoser seg:-)
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Ja, vi begynte da han var 6 uker, han og jeg synes det er kjempegøy ) Anbefales!
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har vært på babysang èn gang i løpet av alle mine år som mamma. Og det var virkelig ikke noe for meg. Men det er vel bare jeg som er litt rar Synger for babyen min hjemme, men det ble altfor sterk kost for meg på babysangen, hehe.
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Vi var på babysang for noen uker siden da han var 6 uker. Men tror jeg vente litt til neste gang, for jeg følte han var litt for liten. De andre der var fra 5 mnd og oppover. Så venter til han skjønner mer hva som foregår. Men var veldig koselig og sosialt
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Vi går på babysang:) Vi begynte når hun var ca.4mnd. Vært der en mnd nå, hun er 5mnd nå.. Og stor koser seg, hun syns det er veldig moro å bli sunget for:) Også er det veldig sosialt og koselig for mamman også Lunsj med mammane etterpå, mens bana leker:) Kan anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå