*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei, jeg er langt fra noen prøver da jeg har en liten gutt på 11mnd. Går på p-piller. Har som regel mensen i 2-4dager i de pillefrie ukene. Men nå har jeg ikke hatt mensen siden slutten av januar. Skulle hatt mensen 24.februar,men den har enda ikke dukket opp. Har startet på nytt brett p-piller nå. Har tatt 2 tester (en strimmel og en stav) og begge har vært rimelig blendahvite. Men siden jeg ikke har fått mensen lurer jeg litt da.. Pleier også å få veldig menssmerter dagen før mensen kommer. Men denne mnd har jeg ikke hatt noen menssmerter heller... Jeg kan vel ikke være gravid likevel når to tester har vært negative? (begge er tatt etter IKM og om jeg var gravid burde de vært positive)... Skjønner ingenting jeg.. burde jeg kontakte lege? "Symptomer" : Mye vondt i ryggen,småkvalm til tider, trøtt hele tiden, tisser mye! Kan jo også nevne at legen tror jeg har gallestein men har ikke fått UL før 15.mai!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2011 forresten, hadde blodblandet utflod 1-1,5uke før IKM (altså en halv - 1 uke etter EL)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 ingen som kan svare meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå