Gå til innhold

jeg er så på knæra forelska i en annen mann.........

Anbefalte innlegg

JA, det er vel bare å innse det, jeg døøør!

Jeg er gift har barn, hus og grei jobb. MEN det er lenge siden jeg sluttet å trives hjemme. Har en laaang periode prøvd å jobbe med forholdet til mannen min og gjort masse "tiltak" for at det skal funke. Vi krangler ikke og vi fungerer greit sammen selv om vi ikke har sex lenger. (6 mnd siden sist).

MEN nå. Jeg har "møtt" en ny. Han jobber på jobben vid siden av min. Har kjent han en god stund men aldri egentlig snakket med han. De siste ukene har vi snakket ganske mye. Han SER meg.... vi har det hyggelig sammen :) På fredag var vi ute med jobbene, han kysset meg! Jeg følte meg som en prinsesse! Men så vet jeg ikke om det bare er meg eller om han synes det samme.....

Jeg vil ha han hele veien, men jeg er fortsatt gift.

Fortsetter under...

Jeg vet ikke! Jeg er super ego å tenker: "hva om "mannen på jobben" ikke liker meg tilbake så kaster jeg hele trggheten min på sjøen?!"

Vet det er skikkelig dårlig gjort av meg... men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre!

Annonse

Du over her trenger ikke blande barna mine inn i det, bare så det er sagt!

Jeg har ikke vært utro (selv om jeg kanskje har vært frista) om man ikke ser på kysset som utrohet da...

Men skal jeg bare spør han "jobben mannen" hva tanken hans er... eller skal jeg bare si til mannen min at jeg vil ut av forholdet uansett...

Det er jo du som blander inn barna, ditt utro nek! Det du gjør mot mannen din (ja, kyssing er utroskap i de fleste forhold) vil unektelig påvirke barna dine, fordi du knuser faren deres. Ikke legg sten til byrden hans! Gå fra ham på redelig vis, og vent en stund før du haster inn i noe nytt.

Jeg synes du skylder deg selv å være ærlig, både mot deg selv, mannen min, barna dine og denne nye mannen. Du har det ikke greit i forholdet ditt, og før det kan fungere må du gi det en ærlig sjanse. Med denne nye mannen i bildet, får du aldri gitt det en reel sjanse.

Jeg synes du skal ta en avgjørelse, mest for din egen del. Tror du på forholdet ditt til din mann, så gi det 100%. Tror du at gresset er grønnere hos denne nye mannen, så gi det 100%. Ingen er tjent med vinglingen din, og noen kommer til å bli lei og skuffet.

Du fortjener å være ærlig mot deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...