Gå til innhold

Sponsing av gevinster til basar

Anbefalte innlegg

Jeg skal være med å arrangere basar i en barnehage og har fått i i oppgave å samle inn gevinster. Er det noen som har forslag til store bedrifter som jeg kan ringe å "tigge" premier av?

Har dere noen forslag til aktiviteter som vi kan gjennomføre på basaren?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142987918-sponsing-av-gevinster-til-basar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i Bergen pleier varer fra Toro og Friele å gå igjen. Toro har egne basar-kit, tror jeg, med nye produkter og smaksprøver og sånn (litt mer fancy enn en suppepose, altså^^)

Da jeg jobbet i lekebutikk fikk vi mange spørsmål om vi kunne støtte opp med noe, og hadde en egen kasse på lageret der vi hadde basar-gevinster som vi ga bort..

Du må nesten bare høre:)

Snakk med andre foreldre i barnehagen. Det er ofte enklere å få støtte av folk, og dermed firmaer, hvis de har en tilknytning til barnehagen. Ellers får man ofte noe fra lokale firmaer, nærbutikken ol. Sats og Eliksia har også ofte ting å gi til slikt.

Annonse

Bruk venner og familie, veldig mange bedrifter gir bare til egne ansatte. Så om du har en onkel, en venninne e.l. som ikke har barn selv og tilsvarende forpliktelser kan de kanskje spørre arbeidsgiveren sin for deg.

Ellers går forsikringseskapene og bankene igjen her, de lager masse reklamedingser som de deler ut. Alt fra luer og pannebånd til sekker, ballonger og reflekser.

Det kan også lønne seg å ta kontakt med store leverandører og ikke butikkene selv, jeg har f.eks fått tegnesaker, spill o.l. fra Egmont Litor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...