SuperKlar86Gravid Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Da skal vi til med vår 3. runde, denne gangen med fryseforsøk. Dersom slimhinner og alt ser bra ut til fredag 11 mars, har jeg insnetting av 2 små eskimoer i uke 11. Så er det slik, at jeg skal på en 11 dagers reise med jobben til Asia i uke 12-13. Jeg har tatt vaksiner, og alt dette er i samtale med klinikken. Jeg må muligens ta blodfortynnende sprøyter på turen, da det blir lang flytur ( 12 timer). Jeg har fåt tilatelse til å droppe hva jeg vil i programmet, dersom det blir for slitsomt/stressende for meg. SÅ alt i alt, har jeg da bestemt meg for å gjennomføre reisen. Er det noen her som har erfaring med å legge avsted på en lang reise i rugeperioden? Jeg tenker jo at det positive vil være at jeg vil få fokuset mitt over på noe annet. Bakdelen tenker jeg er all flyvingen, møtene, lange dager.... Hva tenker dere?
shalin Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Ser ingen grunn til at du ikke kan dra? på klinikken oppfordres man jo til å leve normalt og gjøre ting man vanligvis gjør. Skulle gjærne dratt på en lang reise;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå