shewolf Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har termin 12.mars Formen er rimelig kjip til tider Plutselig forsvinner all energi, masse kynnere og "menssmerter". Men det nærmer seg jo veldig fort nå Så prøver egentlig bare å ligge å slappe av mens jeg kan Din da?
shewolf Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Lurer forresten på om det kan være noe på gang her, reiste meg opp i sta og ble helt våt mellom beina :/ Så venter i spenning om det kommer noe mer. Kan jo hende det lekker og.
blå og rosa+lillebror Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Menstermin er 12, UL 13. Har lite energi, og gidder nesten ingenting. Har hatt rier et par netter i det siste, og i går gikk slimproppen, tror jeg Har ikke hatt noe utflod siden proppa gikk, noen som vet om det er vanlig eller? ellers kynnere og menssmerter, så håper virkelig jeg er i gang snart! Hvordan er det med deg da?
mama73 m/tre søte små Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har også termin 12. mars (både mens- og UL termin) men ingenting som tyder på at det skjer noe her med det første! Kynnerne har dabbet av de siste to dagene, og har heller ikke særlige murringer. Har en sønn på 2 1/2 år, og fødte han til termin, så har vært så innstilt på det denne gangen også, men har færre symptomer denne gangen... Forrige lørdag var ikke hodet festet heller. Har det festet seg hos dere?
babyboooom Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2011 å godt å høre litt åssen dere har det så TAKK for svar.. jeg har det egentlig på samme måte som dere. blanding av alle sammen hehe. mye harde litt slitsomme kynnere som jeg kjenner at det presser mellom beina på meg.. det er så vondt.. Lurer litt på den slimproppen jeg oxo.men har ikke sett noe blod. Men plutselig i dag har jeg ikke noe utflod jeg heller.. merkelig men jeg har ikke hatt mye utflod gjennom hele svangerskapet egentlig.. men litt opp å ned fra dag til dag... Er andre gangs å vannet mitt gikk en uke før med den første:)men fødte fem dager før da.. Håper vi snart er i gang jenter Forferdelig den vente tida nå. går bare å kjenner etter vondter å tegn hele tiden..
blå og rosa+lillebror Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Var ikke noe blod med min "propp" heller hehe Har gått meg en liten tur nylig, fikk masse kynnere, men nå er de borte igjen.. Hodet er ikke festa her, kjenner hun sparker alle veier enda ;P hehe. Nei nå vil jeg kjenne smerte !
babyboooom Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2011 åhh så irriterende med alle dissa kynnerene som kommer å går hele tida.. tror jo hele tiden det tar seg opp.. men nei.. ender i ingenting.. Hodet er nok ikke festa her heller.litt usikker for var på UL uke35 så stod det at det var festa,men når jeg var hos JM forrige uke var det "festa" sa JM men ikke skrudd fast.. for jenta i magen driver å bytter litt side å ligge på enda.. Men har nok finni sida si på høyre side nå.. liker ikke det.. redd for stjernekikker igjen.. hadde forferdelig fødsel sist med vakuum å sånt pga det.. Kjenner hu sparker alle veier hos meg oxo.. Smerte bare kom !!!! hehe
blirdettre? Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Har også termin 12. Formen er egentlig bra, har en del murringer spesielt på kvelden og natta og får kynnere så snart jeg reiser meg opp. Hodet festet seg for snart 14 dager siden, men det gjorde storesøster også og hun kom 10 dager etter termin jaja, kan ikke være så veldig lang igjen da
Mave10 Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 har termin den 13... formen er egetlig grei og har hatt lite på plager så har ikke noe å klage på. men nå begynner jeg å bli lei og sliten. hvertfall akkurat i dag merker jeg at jeg er LEI... sitter her nå med kramper i leggene og har av en eller annen grunn bare lyst å begynne å grine, for jeg føler meg så sliten. magen er steinhard har får noen bølger med "trykk" som ikke er vonde, men det er jo ikke plass til meg inni her lenger... føler at huden er helt i spenn.. var å tok en lang dusj for å bli god å varm å kanksje få litt bedre blodsirkulasjon forå stoppe den krampen. å når jeg skulle kle av og på ville jeg bare gråte igjen. lei av at det er et slit hver gang sokkene skal av eller på... eller sko. blææææææææææææ....... og pusten. lurer på hvordan jeg skal klare å puste meg gjennom en fødsel, når jeg må trekke pusten dypt nå, ofte, bare jeg ja, for eks tar på en sokk. eller bare står oppreist. vil ha den lille ut, men huff hadde det startet i dag, vet jeg ikke om jeg hadde orket å føde føles det som hvertfall.... nei godt det ikke er lenge igjen følte meg litt vel negativ nå, men var godt å få det ut. føler meg bare så drit trøtt og sliten. vil egentlig bare sove, men er liksom ikke så lett det heller faen men... om jeg ikke går over, er det maks en uke igjen. tjoho
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Så spennende, håper dere alle snart er i ganga :-) Jeg har termin 12.mars selv, formen er ok! Begynnte med treningsrier onsdag og torsdag forige uke, og i natt kom det regelmessige på ca 5-6 min mellomrom under ca 1 1/2 time (à 1 min rie) , men så stoppet de :-( Kynnere har jeg hatt i mange mnd, og de er stadig sterkere og oftere, har fler i timen. Var hos Homeopaten "min" i sta og blir spennende og se hva som skjer i natt, føden trodde i allefall at jeg var i gang (men har ikke hatt vannavgang, slimprppen har jeg ikke lagt merke til, men har hatt en del utflod igjennom hele svangerskapet så kan hende jeg ikke har lagt merke til dette) Dette er så spennende, kanskje i natt er natten?!?! (hehe, blir vel at man sier det hver natt fremover) Som Homeopaten sa, du får elske med mannen din og gå i trapper så kan det hende ;-) (Det med trapper er jo et aber pga bekken da men) Ønsker alle lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå