LykkeligmedBabY Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Skal settes i gang i uke 38 pga diverse. Hvordan føler dere dere nå når det bare er fire uker igjen?? Er det lett, tungt?? Her er det tungt, sliter skikkelig med uro i kroppen. Fått urolige ben og armer på natten, så er helt ødelagt på dagen!! grr...:S
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har termin 8. april, så er jo ca 1 mnd igjen. Jeg er så sinnnsykt stiv i ryggen + at det presser nedover. Går og vagger og syns litt synd på meg selv, hehe. Med første hadde jeg knapt noe vondt før dagen hun ble født.
Jojo81*snartmammaigjen* Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har termin 29. mars, så jeg har vel strengt tatt ikke fullt 4 uker igjen Men jeg skal settes igang på torsdag 10. mars, uke 37+5 pga diverse jeg også. Primært pga bekkenløsning (bruker krykker daglig og rullestol der jeg kan låne det) og carpal tunnel syndrom i begge hender. Ingen god kombinasjon, altså Føler meg helt ræva, om jeg må få bruke fransken min, og både gleder og gruer meg til den store dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå