Mummy79 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hadde termin i går og her skjer det INGENTING, ingen kynnere, helt stille, men en bekkenløsning som er fryktelig vond Andre som har det slik, eller merker dere at kroppen forbereder seg til fødsel?
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Jada, hadde termin på onsdag jeg, er altså 4. dag på "overtid", og ingen kynnere eller noen tegn overhode på at fødselen nærmer seg. Lillegutt har ikke festa seg heller, og beveger ser rundt (med hodet ned da i alle fall). Jeg er veldig heldig og er i god form da, har akkurat løpt langintervall i bakke faktisk;) Men vi begynner å bli litt utålmodig på å møte den lille i magen for å si det sånn..
christin4 Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Jeg hadde også termin i går,skjer ingenting her heller:(
Old Mama Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Samme her! Mensentermin onsdag i forrige uke og UL-termin i går og INGEN ACTION ENDA!! arg! har bittelitt brun utflod og masse kynnere som ikke er vonde. Er veldig klar for at noe skal skje snart!!! Hold ut jenter!
Zep Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Termin i dag og her er det heller ingenting som skjer......
Mummy79 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2011 Vel da er det i hvertfall ikke bare meg, hjelper litt det også, men nå håper jeg lillegutt kommer snart, har lite lysten på å gå overtid og måtte bli satte igang
tina 79:) Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Nå er jeg på vei med nr to, men vil bare berolige med at ikke alle førstegangs har tydelige tegn på fødsel. Jeg hadde ingen forvarsel sist, annet enn at jeg plutselig fikk veldig behov for å være nære hjemme lørdag kveld, istedet for å dra på besøk til venner 40 minutter unna. Riene startet 05.30 søndag morgen. 4 dagen på overtid. Hadde ingen slimpropp, ingen vannavgang, og lite kynnere. Plutselig begynte det bare:) Spis godt, og hvil så mye dere kan! Fødsel er hard jobbing. Nyt de siste dagene med ro og tid til dere selv. Livet blir snudd på hodet når den lille kommer, og da savner man plutselig de rolige dagene litt;)
Mummy79 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2011 Takk tina79, det hjalp veldig mye å lese innlegget ditt, håper det går slik for meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå