Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Tenkte det er mange av dere her inne som er lenger på vei en jeg er.. Idag er jeg litt over 14 uker. Har ikke hatt så mange symptomer denne graviditeten, men ømme pupper har det nå i allefall vært. Jeg har absolutt INGEN antydning til mage. Eller, den vokser utover jo lenger vi kommer utover dagen. Nå er den f.eks helt flat fordi jeg nettopp har stått opp. Synes nesten ømmheten i brystene også begynner å forsvinne. Er det noen av dere som også hadde det sånn rundt uke 14? Og når kom magen til synet?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kvalm, ømme pupper og hadde forstoppelse til uke 10, så ble det borte. Da ble jeg kjempenervøs, men legen min sa at det gjerne skjedde rundt der jeg var:) Trodde nesten at det ikke var noe der før jeg var på ultralyd, he he. Jeg er 172 høy og fikk ikke noe særlig mage før uke 20-24 og da var det svært lite. Det er forskjell på høyde, om babyen ligger langt "inne" eller "ute". Sånt er individuelt. Legen min sa at jeg ikke skulle sammenligne meg selv med andre gravide, eller hva jeg trodde en graviditet var;)

Er du veldig bekymret så ring legen;) men høres normalt ut for meg;)

Skrevet

Oki, takk :) Det er det jeg har lest også i svangerskapsbøker at nå er jeg inne i den perioden hvor man gjerne ikke føler seg gravid. Og det stemmer. Men var på ultralyd i uke 12 og så en liten krabat, så får krysse fingrene for at alt er bra :)

Skrevet

Jeg er i uke 19 med nr 3 og har enda ikke fått mage :) Jeg har heller ikke hatt noe særlig gravid symptomer dette svangerskapet. Noen ganger glemmer jeg at jeg er gravid, hehe, men så sparker babyen og minner meg på det.

Skrevet

Du kan nyte at du ikke har noen symptomer på graviditet. Det høres herlig ut! Når man får mage er veldig individuelt. Noen får mage allerede i uke 7-8, men andre må vente til uke 20.

Jeg har vært plaget av kvalme, men ellers er det lite som tyder på svangerskap. Jeg er i uke 16 og får to tette.

Skrevet

Hei du :)

Er som å høre meg dette :P Jeg har det på akkurat samme måte som deg :) Symptomene er vekk, og magen er akkurat som før jeg ble gravid om morgenen, og som ei kule på kvelden. Jeg bestilte meg angelsound jeg, for begynte å lure på om det var noen der inne. Var kjempekoselig da jeg fant hjertelyden til babyen :) da slappet jeg av med en gang :) Nå er jeg i uke 16, og magen har endelig begynt å komme :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Åh, så deilig å høre. Det står jo som jeg skrev over her på nettsider og i bøker at dette er perioden hvor du kanskje ikke føler deg gravid. Sikkert lurt å kjøpe angelsound. Jeg var på ultralyd i uke 11 og da så vi en frisk og rask krabat. Skal på ordinær 8 april, så får smøre meg med tålmodighet. Tenker nok at magen sikkert begynner å komme rundt uke 16-17 =) Håper det.

Lykke til du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...