Cosi Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Noen som har erfaring med voksi Urban? Vi har tenkt å gå for den...
blå og rosa+lillebror Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Vi har den til storebror, syns den er veldig god
Hannah_84 :) Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Vi har tenkt å gå for den! spurde her inne før om den posen,og flere anbefalte den
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Vi har den, og er godt fornøyd. God og varm pose. Men jeg vet at noen venninner av meg er litt sinna på glidelåsene i siden. Ikke at det er noe gærnt med dem, men de liker bedre de posene som har en glidelås midt oppå istedet for en i hver side. Men det er jo smak og behag.
Snart gutteklubb Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Jeg hadde ikke valgt den om igjen. Syns ikke jeg får snørt godt nok sammen. Hadde valgt en med glidelås foran.
Loddengaard Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Kan anbefales på det varmeste! Det beste med posen er at den kan vokse med barnet. Hadde en annen pose med glidelås på midten det første året, men måtte kjøpe ny da posen ble for liten. Valget falt på Voksi Urban. Har hatt litt trøbbel med glidelåsen, men det viste seg å være prod.feil, så har nå helt ny pose. Poser fra 2009 har den gamle glidelåsen.
MillaCamilla Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Veldig fornøyd med vår. Mini er god og varm, posen er lett og kjekt at den kan forlenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå