Gå til innhold

hjelp hun vil kun ha den ene puppen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille troll på 5 mnd vil kun drikke fra den venstre puppen, har prøvd tvillingstilling for å få henne til å ta høyre, men hun nekter plent. Noen med gode råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å legge deg i sengen med henne når hun er litt trøtt? Prøv å tilby den høyre da og se om hun tar den:)

Skrevet

Gutten min vil ofte ikke amme på venstre puppen han heller. Har mer eller mindre fullammet på det høyre brystet. Det har gått veldig fint.

Skrevet

Min kar er begynt å tulle mye når han skal amme fra ventre pupp,svelger myyye luft å tuller bare med sugingen,aner ikke hva det er som gjør det,er blitt bare verre og verre,er jo ingen for skjell på puppene såvidt jeg kan se..høyre går det så fint med men straks han får venstre innabords så blir det bare jåss,å mye jobb med raping etterpå..

Lurer på hva som gjør det :-/

Skrevet

Min tar også kun en pupp.. Frustrerende.. Blir veldig belastning på den andre puppen. Jeg skal til fysio på onsdag så håper hun kan hjelpe meg. Babyen min vil ikke ligge på den ene siden og tvillingstillingen får vi ikke til. Så nå e det lite melk i den puppen ettersom den ikke blir brukt noe særlig. Hun vrir seg og skriker når jeg legger henne til på denne siden.

Hva gjør dere med den andre puppen? Jeg har forsøkt å pumpe meg litt, men det er så mye jobb med å pumpe synes jeg. Og i tillegg føles det bortkastet ettesom hun ikke vil ta den selv om det er melk i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...