Gå til innhold

Pleier oppkast sesongen å roe seg på våren???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oslo. Jobber i barnehage selv, og har ungene i to andre.

Tror det har noe med det å gjøre?

Mine er 2,3 og 6.

Det er for det meste de to minste som har fått den. Jeg og eldste en gang, og mannen en gang. Minste har fått den alle gangene..

Det kan være andre ting som har ført til oppkast/diare også, men det er like fullt oppkast og diare. Urk.

Har dere hatt det mange ganger?

jeg har emetofobi, altså angst for spysyken. dette har gjort til at jeg tok eldste jenta ut av bhg i hele desember (går sykemeldt pga svangerskapet). I tillegg har hun berr gått en dag i stede for 3 dager alle de andre mnd etterpå. Så vi har sluppe unna. har en jente på 1,5 år, men hun går ikke i barnehagen. venter nr.3 i mai. Ser på dette som skrekken altså. Men er jo godt å høre at man slett ikke trenger få det hver gang.

Jeg bor på vestlandet foresetn. hater denne omgangsyken som pesten. men hvordan er det i deres barnehage nå??? går det mye der, eller hardet roet seg?? hvilken mnd var verst hos dere. Her tror jeg toppen var desember og januar

Annonse

hmm, det er da bra da at det i det minste er gitt seg. Ingen av dere andre som ble smittet dennee runden hennes??

jeg prøver å si til meg selv at det er ikke verdens undergang om vi får det i hus. men jeg er livredd for å få det i hus. stortsett så begynner folk å spy på natten, så jeg orker nesten ikek gå å legge meg

Som regel, ja. Problemet er oftest størst for fammilier med barn i barnehage og på skolen der de er mye inne. Det bedrer seg når de leker mer ute.

Heldig vis er dette noe vi til nå ikke har vært mye plaget av. Vi har fått det maks en gang i året til nå, men da bestandig om vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...