Træægtrønder`n :) Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Min baby på 3 måneder er helt rå til å spise på sine egne fingre og hender. Hun får smukken, men virker nesten som hun foretrekker fingrene. Virker ikke som det kommer noen tenner heller. I alle fall ikke det jeg kan se. Er dette helt vanlig eller? Det virker som hun prøver å stappe begge knyttnevene inn samtidig, og kan gjøre dette til hun begynner å hoste og må ta de ut. Dette gjør hun hele tiden, også rett etter amming så jeg tror ikke det er sult som er årsaken.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Helt normalt:) de gjør det for å utforske:) Hendene er jo også det nærmeste de har. Etterhvert nå fremover vil alt og jeg mener absolutt ALT gå rett inn i munnen. Det er måten deres å utforske ting på Selvfølgelig kan de klø litt i forbindelse med tann frembrudd også,men det at de putter ting i munn vil de gjøre uansett:)
Træægtrønder`n :) Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Takk:) Har jo hørt om at alt skal puttes i munnen, men synes det er så volsomt når begge knyttnevner blir stappet inn i munnen til det ser ut som hun kaster opp snart så ble litt usikker.. Sånn er det å være førstegangs.. Lærer noe nytt hver dag
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 He he her har jenta mi på 5 mnd brukket seg mange ganger da begge hendene liksom skal inn i munnen samtidig.Men det at hendene skal inn i munnen har faktisk avtatt mye nå,men til gjengjeld så er jo lekene og bamsene i munn istedet:) Kan fortelle deg at det er nesten like mye man lurer på med nr 2 og 3 også,for det er helt utrolig hvor lite man husker(nå tenker jeg mest på 1. året og man er mye bekymret for ting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå