Gå til innhold

Baby 3 mnd som alltid spiser på fingre/hender_ vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby på 3 måneder er helt rå til å spise på sine egne fingre og hender. Hun får smukken, men virker nesten som hun foretrekker fingrene. Virker ikke som det kommer noen tenner heller. I alle fall ikke det jeg kan se. Er dette helt vanlig eller? Det virker som hun prøver å stappe begge knyttnevene inn samtidig, og kan gjøre dette til hun begynner å hoste og må ta de ut. Dette gjør hun hele tiden, også rett etter amming så jeg tror ikke det er sult som er årsaken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt:) de gjør det for å utforske:) Hendene er jo også det nærmeste de har. Etterhvert nå fremover vil alt og jeg mener absolutt ALT gå rett inn i munnen. Det er måten deres å utforske ting på:) Selvfølgelig kan de klø litt i forbindelse med tann frembrudd også,men det at de putter ting i munn vil de gjøre uansett:)

Skrevet

Takk:) Har jo hørt om at alt skal puttes i munnen, men synes det er så volsomt når begge knyttnevner blir stappet inn i munnen til det ser ut som hun kaster opp snart så ble litt usikker.. Sånn er det å være førstegangs.. Lærer noe nytt hver dag :)

Skrevet

He he her har jenta mi på 5 mnd brukket seg mange ganger da begge hendene liksom skal inn i munnen samtidig.Men det at hendene skal inn i munnen har faktisk avtatt mye nå,men til gjengjeld så er jo lekene og bamsene i munn istedet:)

Kan fortelle deg at det er nesten like mye man lurer på med nr 2 og 3 også,for det er helt utrolig hvor lite man husker(nå tenker jeg mest på 1. året og man er mye bekymret for ting):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...