<3 duracellkanin <3 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 da tenker jeg på en gjenstand som flyttes forbi babyen liksom.. og som IKKE lager lyd.. jeg leste om det på nettet i forhold til utvikling.. og der stod det at dette ikke er vanlig før ved 3 måneder.. hmmm.. min sønn er bare litt over 3 uker.. og hvis jeg beveger noe fram og tilbake foran han så følger han den med både blikket og hodet.. noen flere med barn som har gjort dette så tidlig?
Mama88 Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Hei hei duracellkanin, gøy å se deg her Gutten min er også kun tre uker, og han følger også "lydløse" gjenstander med blikket og hodet Merket dette da jeg hadde han på stellebordet, og han begynte å følge hånden min Går et bra med dere ellers? =)
<3 duracellkanin <3 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 hei hei ja oss er det bra med hyggelig å se deg her også da så morro at vi er fler med barn som utvikler seg fort da det er jo så fantastisk for hver nye ting de lærer. og nå vet jeg i allefall at det er flere som er så tidlig ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå