Gjest Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 hei. jeg tester og tester :-) i dag fikk jeg svak posetiv.. innen tidsfristen... men kjenner jeg ikke tror helt på det.. så no er jeg irritert på meg selv, for at jeg driver å tester hele tiden.. kaster bort mange tester hver måned..heldigvis er testene billige.. så no MÅ jeg jo ta en ny test i morgen, neste dag og neste dag osv... ikm er 12 mars..
Julymom2015 Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Hehe, har fått svak positiv for 5 gang nå på 1 uke, hadde IKM i går..testa til og med på kvelden i går og fikk positiv.. hehe, å testen nettopp viste samme resultat..så jeg veit ikke, har ikke tegn til TR...skal ta digitaltesten på mandagsmorgen dersom ikke tanta viser seg
TurboJenny87 Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Gratulerer:-) da er du jammen tidlig ute som får positiv test så tidlig:-D
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 ja, men jeg tørr liksom ikke tro helt på det enda..
*Sammy* Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 når har du ikm da 1973, jeg har den 13, da kan jeg teste tidligst på tirsdag?
*Sammy* Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 og den var svakt positiv i går? HAr du symptomer da?
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 i dag, med morgenurin.. jeg har ingen symptomer...
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 takk.. men tørr som sagt ikke å tro på det enda. ny test i morgen.. :-) sikkert en neste dag også..
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #14 Skrevet 6. mars 2011 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅ BLE JEG GLA!!!!! :-)))))) Jeg er HELT sikker på at du er gravid :-D SÅ ARTIG :-D testene kommer til å være sterkere for hver dag ))) jeg må nesten ta kontakt med legen denne uken, har blitt skikkelig tett i nesen og spydd etter hvert måltid de siste dagene, så NOE er det!!! kjempeglad på dine vegne! ♥ KLEM
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 takker... men jeg klarer ikke helt å tro på det da.. håper testene blir sterkere... testen i dag ble som i går, svak... men det rare er at denne gangen har jeg ingen symptomer på at jeg er gravid. lykke til du å.. tenker på deg.. har du tatt CG digital test da?
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #16 Skrevet 7. mars 2011 har egentlig ikke prøvd så lenge.. tok i spiralen på juli/august.. men vi prøvde vel egentlig ikke... vi var bare ikke forsiktig.. :-) ble gravid i november, som endte i en SA like før jul.. men etter den tid, ja da har vi prøvd.. Det eneste jeg tenker på er å bli gravid igjen...
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #18 Skrevet 7. mars 2011 du må huske på at det ennå er 5 dager til ikm, så det er ikke rart testen er svak enda;)) utrolig at den er positiv allerede,kanskje du har to der inne? ;-D dette kommer til å gå bra! )) har ikke tatt cb i dag men har veldig lyst å dra å kjøpe en!!!
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #19 Skrevet 7. mars 2011 ja det er sant.. ja kanskje det er 2 ja... herre min... jeg har vært gravid med tvillinger før, der jeg misten den ene i uke 8.. dra å kjøpe deg en test... er så spendt.. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå