MrsBlidfis Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hva spiser deres barn på 8 mnd? Gir dere mme/mm før fast føde?
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 8,5 mnd: Frokost: Ammer med engang han våkner. Grøt og vann innen 1 time. Lunsj: 2 brødskiver uten skorpe og 100 ml mme . Kanskje litt frukt. Mellommåltid (ikke hver dag): Frukt Middag: 1 middagsglass og vann Kvelds: Grøt og 150 ml mm/mme på flaske Han har nektet å amme på dagtid fra han ble 8 mnd, så derfor gir jeg litt mme og jeg gir det til måltidet. Hadde jeg ammet, så ville jeg ammet han før måltidene, da han har en god appetitt likevel. Han får gjerne 50/50 mm/mme om kvelden, da jeg heldigvis hadde et lite lager i fryseren, da forsøker jeg å få i mest mulig mm først...
lilywhite Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Frokost: to brødskiver og vann...grøt innimellom, men det er hun blitt veldig lei av. Lunch: Et glass fruktmos og en brødskive + vann Middag: Et middagsglass og av å til litt smoothie til "dessert" Kveldsmat: Da går det ned 3 skiver, og ca en time etterpå får hun en flaske med mme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå