MissZanta Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Har vært lysvåken siden kl 4 og nå er kl halv 6. Syns det er skikkelig dritt å være lysvåken og ikke kunne gjøre noe med det :-( Vet det er kroppen som gjør seg klar men likevel......
cbrun Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Ja eg me. Våknar kvar natt mellom 4 og 5. Står opp og er våken nokre timar før eg går og legg meg igjen:)
chicka_85. Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 samme her, er våken noen timer i 5 tia, før jeg greier å sovne igjen!
22mars11 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Klarte ikke sovne før kl 2, våknet kl 3. Sovnet da ikke før etter kl 6. Gikk oppe med vonde kynnere som ikke ville gi seg. I tillegg til at jeg springer på do hele natta.. ikke snakk om å få nyte de siste ukene me full nattesøvn..
lykkelig79mod Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Det har skjedd flere netter med meg også, og det rareste er at jeg har funnet ut at det går flere kjekke ting på tv på natta, enn det gjør en lørdagskveld Slitsomt er det uansett, tar lang tid å hente seg inn igjen..
MissZanta Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg meg k 11, var oppe på do kl 2, sovnet og var lysvåken litt før 4. Fikk ikke sovet igjen før rett før 7 :-( Er kjempe trøtt, er tungpusten og klarer ikke å ligge på ryggen, den lille vil ikke at mammaen hans skal ligge på siden hehe Sliter med litt smerter i korsryggen og jeg har fått påvist mild svangerskapsforgiftning men føler at kroppen nå blåser seg opp :-( Ikke har jeg fått til å sove på dagtid i det siste heller. supertrøtt.no hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå