Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja i dag har kjæresten min drukket 5 øl, og dratt ut på pubben for å drikke mer. Jeg har 14 dager igjen til termin, og har følt meg dårlig de siste dagene. Noe jeg har fortalt han. Slimproppen gikk også for noen dager siden, og dette er han fullt klar over. Han sa endatil ja nå skjer det vell når som helst, og jeg svarte da, ja nå kan det skje når som helst. Så da jeg sa før han begynte å drikke i kveld at jeg ikke synes han trenger å drikke nå når det er så kort tid igjen, så brydde han seg ikke. Tenkte at okey, veldig dårlig av han dette, men han er i alle fall hjemme. Så kom han å sa i fra at han skulle dra ut på pubben, jeg sa at dette synes jeg værtfall ikke noe om, og da svarte han meg skikkelig surt tilbake.. "Ja fra nå av ser vi alt fra din side, det er jo det du gjør hele tiden" Jeg svarte "Nei det gjør jeg ikke, men det er kun 2 uker igjen til termin og babyen kan komme når som helst nå. Synes ikke du trenger drikke eller dra ut nå når det er så kort tid igjen" Da svarte han "Ja se bare alt fra din side du" Slamret så døren igjen og gikk" Kan også nevne at vi har ett barn som ligger å sover, men han er ikke biologisk far til dette barnet. Jeg ble kjempe lei meg og kjennte tårene presse på. Jeg synes jo helt ærlig ikke at han trenger å drikke nå så nært terminen. Og jeg vet også at i morgen kommer han til å ligge å sove hele dagen, for så å stå opp en gang mellom 3 og 5 å synes synd på seg selv fordi han er dårlig. Føler egentli for å bare reise vekk nå og drite i han, for han driter tydlivis i meg og mine følelser.. Hva om fødselen skulle komme i gang nå i løpet av natten eller morgenen, så har jeg en full eller fyllesyk kjæreste. Kjempe koselig å tenke på, og ennå mer koselig å få slengt i trynet at han ikke bryr seg om meg og hva jeg synes. Kan i samme slengen si at han har festet mye mens jeg har vært gravid, og han lovet at de siste 4 ukene skulle han ikke ta så mye som en øl. Men det viser seg at det var nok en løgn og øl er igjen viktigere enn meg. Dette begyner å minne meg om mitt forige forhold der barnefaren var en dritt som ikke brydde seg om meg, dro på fest hele tiden, til og med 3 dager før terminen. Han var utro i tilegg og fant seg ett nytt forhold mens han ennå var sammen med meg. Jeg fant til slutt ut av det og det ble slutt, og dette var bare uker før terminen.. Har hele tiden vært ærlig og sakt til han jeg nå er sammen med at jeg aldri vil ha det slik igjen, ikke noe lignende heller, men det kan se ut som at dette forholdet ligner en del. Jeg er så lei meg og sinnt nå... Blir ganske uklart og en hel del informasjon som ikke kommer med i dette innlegget, men må bare få ut noe av frustrasjonen min.. Er trist når den man elsker og skal ha barn med ikke bryr seg:( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjære deg, jeg skjønner at du er lei deg nå. Det har du all rett til å være. Jeg hadde samme problemet, men samboer skjønte heldigvis alvoret når fødselen holdt på å starte for tidlig. Jeg har værtfall et lite tips til deg, som har funket for min del. Jeg har innstilt meg på og ikke ringe samboer om fødselen skulle starte når han er ute på byen. Da skal jeg ha med meg min mor. Har også sagt til ham at hvis han er full når det starter, får han ikke være med, noe han ønsker svært høyt. Han tok dette fint. Det samme gjelder om han er påvirkelt av andre stoffer. Er han ikke clean, får han ikke være med, så enkelt er det! Jeg vil ikke ha med meg en ruset mann på føden. Lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/#findComment-142986886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Del Skrevet 6. mars 2011 Uffda Føler med deg! hadde en lignende situasjon i mitt siste svangerskap. 2 uker før termin så stakk ahn ut og kom ikkje hejm før kl 9 neste dag! Jeg var så forbanna at jeg skalv! De idiotiske mannfolka skjønner virkelig ikke hvor mye dette betyr for oss. Jeg ga min samboer om at hvis han så mye som stinket øl, så fikk han ikke lov å være med på fødselen, og det gikk så langt at jeg faktisk avtalte med mora mi at hun skulle være med, itilfelle han ikke var i stand til det. Da han høte at jeg faktisk snakka med mora mi om dette, så fikk han sjokk. Men jeg måtte jo! Han darkk og styrte på akkurat som han ville, så jeg begynte å se for meg fødsel uten han. Heldigvis så snudde han, og drakk ikke mer etter det. Jeg tror at noen menn, de som ikek er helt voksne enda, får litt panikk, og melder seg litt ut av hele svangerskapet. Og de aner ikke hvordan vi føler oss, dessverre Og jeg fikk også høre at jeg bare tenkte på meg selv, og snakka om den jævla ungenen hele jævla tiden... Ikke så rart når man faktisk kjenner at man har en unge inne der HELE JÆVLA TIDEN. Nei, jeg synes at du enten skal sette han på plass. Si at du ikke orker at han går ut, og at han får velge. Vis han gjerne denne tråden, slik at han kan få se at det ikke er DEG det er noe galt med! For det er det nemlig ikke! Det er ikke normalt å drikke så nært termin! Håper han våkner snart. Og du? Hvis du er smart, så våkner han til tomt hus i morgen, med fulleangts, som kommer til å bli jævlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/#findComment-142986888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Del Skrevet 6. mars 2011 02:46 her! Måtte le litt av at innlegget over var utrolig likt mitt! OG måtte også le litt av alle skrivefeila mine Var på vei til køys nå, så det gikk litt fort i svingene her Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/#findComment-142986889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor i all verden har du blitt gravid for andre gang med mann nr to som er akkurat lik den forrige? Du må nok belage deg på å bli alene med disse to barna enten du fortsetter i dette forholdet eller ikke. Han kommer aldri til å endre seg. En egoistisk umoden drittsekk av en samboer du har funnet deg. Jeg skjønner bare ikke at noen ikke venter med å bli gravid før de kjenner mannen nok til å vite om han er en ordentlig mann eller en umoden drittunge. Eller trodde du at han skulle forandre seg bare du ble gravid??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/#findComment-142986995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 Tusn takk for svarene jeg har fått:) Jeg skal ta med med guttungen ut på tur nå, så får han våkne alene og uvitende om hvor vi er. Jeg var oppe en tur kl halv 6 for å se om han var kommet hjem, men det var han ikke. Så var jeg en tur å skjekket i hall 9 tiden, og da lå han å sov på sofan. Aner ikke når han kom hjem, men tipper det var i 7tiden da. Ikke så godt å se andre har samme problem, da jeg vet hvor fælt det kan være. Men samtidi så trøster det på en måte å ikke være alene om å ha det slik. Godt å se at det er noen som skjønner hvordan jeg har det. Og til deg 08.42, slike kommentarer er unødvendige. Som jeg skrev i innlegget så mangler mye informasjon. Så da er vet ikke du hvordan det er eller har vært ellers, alt du vet er hva jeg skrev i innlegget mitt. Og du kan ikke dømme meg eller han etter det. Vi har vært sammen i 4 år, og prøvd i 1.5 år å bli gravid. Så dette er en svært ønsker og elsket unge. Men som noen av de andre damene har skrevet, så kan en mann bli en idiot når han kommer i en slik situasjon selv om han har ønsket seg barnet. Han er ikke helt moden og voksen enda, innser jeg, men jeg har da virkelig ikke valg en mann som er lik min eks. De er helt forskjellige, og alt jeg skrev var at dette begyner å ligne sist gang. Mye drikking og at han ikke tenker på følelsene mine angående dette. Jeg blir ikke alene med barna, det vet jeg. Han er ikke slik, men nå mens jeg er gravid så oppfører han seg som en guttunge i stede for å stille skikkelig opp for meg. Og det sårer veldig, spesielt når man har vært sammen så lenge og virkeli ønsket og strevd med å bli gravid. Hilsen HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/#findComment-142987652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 Hm bare for å ha sagt det, dette innlegget er veldig likt noe jeg leste for en tid tilbake. Du får komme deg vekk fra denne mannen, du kan jo ikke stole på han. Øltørsten får ikke komme før en barn eller kone. For at et forhold skal vare må det være tilllit. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142986882-n%C3%A5-kjenner-jeg-t%C3%A5rene-presser-p%C3%A5-langt/#findComment-142987707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå