TurboJenny87 Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Kjenner denne ventetiden ødelegger meg TOTALT! Kjenner på all slags symptomer hele tiden, enda det er en uke til IKM. Det verste er at jeg vet at det mest sannsynlig er innbilning eller PMS. Under EL har jeg ganske sterke EL smerter, det stikker som bare det på ene siden. Etter EL blir stikningen med dempet, den beveger seg mer mot midten og nå veksler veg mellom stikning og mensmurringer. I dag når jeg var på jobb fikk jeg akutt stikning i venstre pupp, kom med ca 5 sekunders mellomrom og varte et par minutt, skikkelig ubehagelig. Det som er det verste er at jeg hele tiden kjenner etter! Jeg blir så sliten av å hele tiden tolke kroppen min. Men det merkeligste er at det føles ut som om jeg går rundt i en slags "boble", nesten som jeg får ved siden av meg selv om dere forstår... Ufattelig å ha så mange symptomer, spesielt når det er for tidlig å ha symptomer i det hele tatt:D Denne prøvingen og ventingen gjør meg gal, tror ikke jeg orker mer av dette her:(
TurboJenny87 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2011 Dere må unnskylde alle skrivefeilene mine, håper dere "mener hva jeg forstår":p Er det flere som føler seg ødelagt av ventetiden mellom EL og IKM?
fruktkake Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Kjenner meg såå igjen.. Har riktignok ikke hatt like sterke symptomer som deg..men tolker hvert minste minste minste lille tegn! Og ja, man blir faktisk gal. Tida går sååå treigt! Det verste er at jeg klarer ikke å tenke på NOE annet.. Har Ikm om en uke...og har bare en gr test også, så skal klare å vente med å teste til da (i hvert fall gjøre mitt beste). Har eksamen om tre uker også, så snart har jeg ikke noe annet valg enn å tenke på andre ting..hehe;) skulle ønske jeg hadde noen symptomer som tydet på graviditet..men har liksom ingen symptomer denne mnd..ikke ømme pupper engang, og det har jeg vanligvis når Ikm nærmer seg.. Så mitt håp er jo at ting er bittelitt annerledes enn det vanligvis er..er jo full av forhåpninger uansett! Blir jo skuffa når/hvis TR kommer.. Hold meg oppdatert med symptomene dine da;) når har du Ikm forresten?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 blir og litt smågal av å vente på ikm... enda en uke igjen og jeg spotter :/
TurboJenny87 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Uff, godt jeg ikke er alene på symptom jakt... Jeg har bare hatt mensen en gang etter p-pille slutt for 7 mnd siden, har ikke hatt ELpå 8 år og har derfor lite sammenlikningsgrunnlag:-/ Du skal nok se at det klaffer denne gang siden du ikke kjenner noen symptomer:-D En heeeel uke til IKM og svar på om jeg er gravid... Jeg dauer! Det som er mest deprimerende å tenke på er at selv om det klaffer med EL så er det bare 20-25% sjangse for å bli gravid. Å deretter er det bortimot 50% sjangs for at spiren sitter... Off ikke meningen å dra dere ned i elendigheten med meg:-p
Metti er håpefull Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg forstår godt hva du mener !! Det opptar hele livet mitt .. Nå har jeg mistet EL også.. Så nå er det Max deprimerende
*Miss Flua* Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Jeg blir og gaaaal!!! Mista 2.februar, og venter bare på at mensen skal komme tilbake. Har ikke testa etter EL, så vet ikke om den har vært eller hva. Men jeg har symptomer på at jeg er gravid igjen (samme symptomer som da jeg ble gravid i desember). Så jeg har da testa 3 dager på rad, men alle er blendahvite. Så nå skal jeg tvinge meg til å vente med å teste til neste helg, men guri så vanskelig å holde meg...og jeg vet jo ikke når TR er venta heller! Ååååå så frustrerende! Jeg er sikkert bare innbilt gravid..
TurboJenny87 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2011 Trist å høre at du mistet:-( Håper at det er mer enn bare innbilning da;-) hvilke symptomer har du? Jeg har hatt masse symptomer frem til i dag, men nå er det helt stille:-( eneste jeg oppdaget i dag er at jeg har veldig tydelige blodårer på brystene, kan se dem gjennom brystvortene:-0 men på en annen side har jeg aldri studert brystene mine så nøye, så det er nok bare inbilning det også:-D Nei, på et vis håper jeg at tanta kommer, så slipper jeg å lulle meg inn i en fantasiverden å gå rundt innbilt gravid:-)
*Miss Flua* Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Ja kjipt å miste, men det er bare å fatte mot og prøve på nytt og denne gangen skal det jo selvfølgelig gå bra! Symptomer nå er stikkinger som kommer og går jevnt over hele dagen, også når jeg er i helt andre tanker. Igår fikk jeg plutselig metallsmak i munnen, og det fikk jeg også forrige gang bare noen dager før jeg testa positivt. Også "vet" jeg at jeg er det.. eller har en sånn følelse, og forrige gang bare visste jeg at testen kom til å bli positiv! Men det er den jo ikke blitt nå... Så jeg håper igrunn bare mensen kommer jeg og så jeg kan teste etter EL og vite litt mer når jeg kan teste!! Guri, det er litt slitsomt dette her hehe.
Happy87 Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Jeg skjønner deg så utrolig godt 2 snart 3? Jeg har også bare hatt el og mensen EN GANG etter p-pilleslutt for 8mnd siden.. Er helt grusomt og ikke vite noe ting.. Begynte på pilla da jeg var ganske ung så husker ikke om jeg hadde stabile sykluser før pilla.. Vi prøver på vårt første barn så frustrasjonen er ganske stor for jeg vet faktisk ikke om alt er "i orden" med meg.. Hadde jeg bare visst at jeg kan få barn og hatt stabile sykluser så kunne jeg godt ventet noen mnd, men sånn som jeg holder på nå er helt GRUSOMT!! Send meg gjerne en pm hvis du vil snakke med en som er i akkurat samme situasjon som deg..
TurboJenny87 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2011 Uff stakkars deg, Happy87:( Vet hvor pyton det er... jeg har testet etter EL nesten hver dag de siste månedene... men det er nesten bare som en vane. Stresser ikke så mye med det å bli gravid til daglig, men nå når jeg har oppdaget min første EL stresser jeg veldig! Spesielt siden jeg vet det kan gå måneder til neste mulighet:( Disse 8 dagene etter EL virker lengre enn de 8 mnd jeg gikk uten sykluser.... Jeg vet hvor liten sjangs det er, selv om jeg er sikker på jeg hadde EL (kraftige EL smerter) og at det klaffet med "aksjene". Jeg spesielt oppgitt over alle de tusen symptomene som jeg har, dette til tross at det er for tidlig å kjenne noe som helst:p Likte bedre kroppen min før når jeg ikke tolket hver minste ting..... På en annen side så tenker jeg på alle de som går måned etter måned med stabile sykluser uten å bli gravid, tenk at jeg kanskje må vente 8 pp, altså flere år... nei huff.. deprimerende hele prøvingen syns jeg... skulle ønske jeg bare kunne ta med en tur på byn, slå ut håret uten å tenke på symptomjakt:p Håper muligheten dukker opp for deg snart Happy87... tester du etter EL?
TurboJenny87 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2011 Krysser fingrene for deg!!! Hold oss oppdatert... Her har det verken vært stikk eller murring i hele dag:( Ganske pessimistisk... Kjekt hvis i du i det minste får en positiv test å muntre meg opp med:D
*Miss Flua* Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Ja hadde vært fint å sitte med en positiv test i hånda snart! Krysser fingrene for oss! Og spesielt for deg, siden du endelig har fått EL! Ventetida frem til IKM er forferdelig lang, men når testen er positiv er det glemt med en gang :) Lykke til!
Happy87 Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 Tidligere testet jeg etter el hver dag, men nå blir det bare innimellom.. Testene slår ut hver gang jeg tester og jeg synes det er vanskelig å se om den er positiv for strekene er ca like sterke veldig ofte.. Den ene el jeg har hatt var jeg ikke i tvil om for da var teststreken sterkere enn kontrollstreken og jeg hadde sinnsyke el-smerter.. Hadde også sterkere teststrek enn kontrollstrek hver dag hele uke 1, men det ble visst ikke noe el ut av det.. Det verste er at jeg føler jeg har kjent symptomer de siste ukene, men ingen positiv el-test eller g-test.. Stikker ofte i eggstokkene og av og til får jeg skikkelig stikninger i puppene.. Men som sagt ingen el og jeg er ikke gravid..
Metti er håpefull Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 Happy eg gir deg en god klem !! Eg har mistet EL eg nå !! Vet ikkje om det e stress eller hva . Uansett veldig frustrerende
TurboJenny87 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 7. mars 2011 Så frustrerende!! Kan jo tenkes at du er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå