Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Hvilket stjernetegn er de menneskene du liker best , født i? Jeg føler at skorpioner kan havne langt ned på den lista, dessverre. Jeg kjenner mange gode steinbukker og jomfruer.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Foretrekker de unike, flotte menneskene som er født i det glemte 13. stjernetegnet Slangebæreren.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Både mannen min og sønnen min er født i tvillingene, så det må bli det!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Er litt i tvil her. Har to veldig gode venninner som er fisker - men har også folk jeg virkelig misliker som er fisk. Forøvrig finner jeg meg alltid typer som er født i jomfruens tegn. Har litt ekstra sansen for de. I alle fall mannfolka;) Er skytte selv.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Tja... Si det! Liker dårlig skorpion og jomfru... Er selv steinbukk;) og gubben er skytte:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Enig i at skorpion ligger nederst på lista... Mange ok folk som er vekt eller skytte.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 det må bli fisker. lojale og joviale mennesker.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 Jeg er steinbukk og misliker skorpionen litt. Har to gode venninner som alltid konkurrerer med hverandre. De er også veldig, veldig, veldig snarsinte, og kraftig sinne har de og. Vekten er heller ingen favoritt. Liker egentlig ikke mitt eget stjernetegn så godt, har ikke lest mye om det. Tyren er nok favoritten, både min mor og datter er tyrer. Og mine besteforeldre. Væren er heller ikke så dum.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Glemte å si at jeg en gang var sammen med en jomfru, og morsommere har jeg aldri hatt det! Kunne tenkt meg en jomfru mann, de er visst veldig ryddige og ordentlige:)) Hilsen 23.07
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 litt nyskjerrig på hvorfor skorpion ligger nederst på lista? (er skorpion skjønner du he he)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #12 Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor er skorpion dårlig likt? Av erfaring opplever jeg skorpion som: Sjalu, opptatt av makt og kontroll, ALTFOR erotisk (alt har en seksuell undertone) prøver å skule følelsene sine, liker penger, eiendomstrang...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #13 Skrevet 5. mars 2011 Vannmannen (20. jan.-18. feb) Du har en kreativ hjerne og yter alltid maks for å gjøre framskritt. På den annen side er du dessverre skjødesløs og upraktisk, noe som resulterer i at du gjør de samme feilene igjen og igjen. Du ljuger en hel del. Folk flest synes du er en idiot. Fiskene (10. feb.- 20. mars) Du har en livlig fantasi, og innbiller deg ofte at du blir forfulgt av Kripos for skattesnusk, hjemmebrenning eller blotting. Du har liten innflytelse på dine venner, noe som nok skyldes tvangstankene dine om at alle andre er bedre enn deg. Du mangler selvtillitt og er generellt ei pyse. Mennesker født i fiskene drikker og røyker mye, og piller seg i nesen så fort anledningen byr seg. Væren (21. mars - 19. apr) Du er en pioner som forakter dine medmennesker. Du er temperamentsfull, utålmodig og gir konsekvent elendige råd til andre. Du er en drittsekk. Tyren (20. apr- 20. mai) Du er praktisk og utholdende. Du har en ektrem viljestyrke og arbeider som bare faen. Folk flest synes du er sta og tjukk i hue. Du er egentlig bare en trangsynt dust, og folk later som de liker deg fordi du prøver så hardt. Tvillingene (21. mai- 20. jun) Du er en kvikk og intelligent smarting. Folk liker deg fordi du er biseksuell. Men du har en lei tendens til å møte deg selv i døra. Du ønsker deg nemlig alt for mye ut av ingenting. Dette betyr at du innerst inne er en psykopat. Tvillingene er beryktet for sine elendige prestasjoner i senga. Krepsen (21. jun- 22. jul) Du er sympatisk og forståelsesfull overfor andre menneskers problemer. De synes derimot at du er patetisk. Du er alltid forsiktig og usikker. Derfor blir du aldri noen bra sjef, og ender opp som sosialklient i stedet. Løven (23. jul- 22. aug) Du tror selv du er den fødte leder. Andre synes du er litt for pågående. De fleste løver er brautende egoister. De tåler ikke saklig kritikk. Deres selvgodhet gjør folk kvalme. Løvemennesker er bare en gjeng med speilkyssende spradebasser. Jomfruen (23. aug- 22. sep) Du er en logisk type og hater uorden. Du sprer alltid galle til dine omgivelser med den evige pirkingen din. Du er kald og ufølsom, og sovner ofte når du har sex. Jomfruen tenker bare på penger og blir bra taxisjåfører, postbud og halliker. Vekten (23. sep- 22. okt) Du er en kunstnerisk og svært virkelighetsfjern type. Hvis du er mann, er du sannsynligvis homse. muligheten for at du driver bordellvirksomhet er stor. De fleste kvinner i vekten er nymfomane. Vekten dør som regel av kjønnssykdommer. Skorpionen (23. okt-22. nov) Du er brutal i forretningslivet, og ikke til å stole på. Du når gjerne de store høyder økonomisk, fordi du er blottet for moral. Du er rett og slett den perfekte drittsekk. De fleste skorpioner blir drept. Skytten (23.nov - 21. des) Du er optimistisk og entusiastisk. Du tvinges til å stole på din medfødte flaks, siden du ellers er talentløs. Majoriteten av mennesker i skytten doper seg, eller er livsstils medlemmer i AA. Folk ler av skytten fordi de alltid driter seg ut. Steinbukken (22.des-19. jan) Du er konservativ og redd for å ta sjanser. Du er rett og slett en feigskitt. Det har aldri eksistert noen steinbukker av betydning. Steinbukker blir som regel depressive
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #14 Skrevet 5. mars 2011 Har bare positive erfaringer med tvillinger. Synes de er harmoniske, morsomme, deilig overfladiske med rom for det seriøse, levende og vitale personer. Selv er jeg tyr, hadde jeg hatt bursdag to dager senere så hadde jeg vært tvilling, men sånn ble det ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #15 Skrevet 5. mars 2011 Jeg er født i Jomfruen selv, og har accedant i Tyren, litt av en blanding m.a.o. OK, jeg liker veldig godt menn som er Tyrer, Steinbukker og Tvilling. Liker jenter som er Jomfruer og Skorpioner, som venner. Liker virkelig ikke menn som er født i jomfruen, de er pedantiske og totalt uten løssluppenhet og humor, det samme gjelder for jenter født i Tvillingens tegn. Basert på mine egne kvalitative undersøkelser;)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 Interessant lesning. For dere med peiling: Hvordan er våre sjanser skal tro? Jeg er skorpion og min samboer er steinbukk.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #17 Skrevet 6. mars 2011 Fisk selv, og tre av mine beste venner er skorpioner, så den er jeg iallefall ikke enig i. Så skoriponer høyt opp her! Men sånn jevnt over kjenner jeg gode og dårlige i alle tegn :=)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #19 Skrevet 6. mars 2011 Til 23:26 5.03.2011 Hahahaha! Dette var bare utrolig gøy lesning! Jeg er fisk og det passer PERFEKT på meg!!!!!
sunshinexoxo Skrevet 6. mars 2011 #20 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er tvilling. Liker definitivt BEST, vekter og løver. Spesiellt løvejenter : ) Men vil si jeg kommer godt overens med de aller fleste. Derimot, er broen min født i scorpionen...vi er ikke helt på bølgelengde.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #21 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er visst en biseksuell psykopat som er elendig isenga.. Greit å vite Stakkars lille jenta mi er skorpion :/
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #22 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har også en liten skorpionjente. Og en skorpionmann. Ingen liker dem, da En fordel er det at mannen og jeg kommer godt overens, siden vi begge er drittsekker. Jeg er vær.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #23 Skrevet 6. mars 2011 TYREN er den beste, kjenner flere flotte tyrer Nederst på listen er: Skorpionen, de er grusomme, sjalu, maktbehov osv.. Aldri mer skorpion, vært med et par menn som er i det stjernetegnet. Og de er så like at det er skummelt, uff
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #24 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er løve, men synes aldri det stemmer med beskrivelsen som brautende og oppmerksomhetshungri.. Jeg er bare snill:-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #25 Skrevet 6. mars 2011 Vekt, tvilling og jomfru er mine favoritter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå