juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Har klødd noe sinnsykt overalt siste dagene =( Og vært fryktelig kvalm! Så dro til føden og de ville ha meg her over natten og mest sannsynlig til mandag da prøvesvarene er klare. Ble strippen og fikk klyx, men de tvilte på at de ville sette igang noe, jeg er ikke moden, men baby ligger langt ned =) Blir mest sannsynlig satt igang mandag JIPPI håper det, blir bekymret av denne kløen... Nå sitter jeg her da alene i senga å venter på ctg måling nr to som er klokken 23. Deler rom med en annen, og har tv på rommet. Meker jeg er kraftig irritert nå for besøkstiden her er til 20.00 ergo 2++ timer siden og typen hennes er her ennå! Merker jeg ikke er komfortabel med det da jeg er helt alene og litt urolig, jeg har også ts syndrom og blir stressa av at han er her.. Kanskje jeg er teit eller smålig. Men sytes godt han kan gå nå! Burde han ikke over holde reglene? Ta hensyn til at jeg kanskje ikke digger at han er her nå så sent? Ja ble mye rart i dette innlegget.. håper dere andre har en morsommere lørdagskveld!
Sessan <3 apriljente Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Tenk hvis du blir satt igang på mandag, så har du gullet ditt i armene snart ) spennendes . Vet ikke hvordan det er å ha sånn kløe, men høres helt forferdelig ut så får håpe det gir seg litt etterhvert. Pluss at alt er bra med den lille, derfor er det jo veldig betryggendes å være på et sykehus som de har peiling! Men man blir jo alltid litt bekymret når man har flere enn seg selv å tenke på. Ang romkameraten din, si ifra at du er sliten. Vet det skal være unødvendig og litt flaut å måtte si ifra om noe sånt, besøkstid er satt av en grunn. Og den skal overholdes. Ring på en sykepleier sånn at de ser at han sitter der så kanskje de sier noe til han. Lykke til iallefall
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Forstår deg veldig godt! Ikke så kjekt å si fra selv - det hadde typisk ikke jeg gjort heller. Men de som jobber der bør kunne si fra - så om du får tipset dem om at det er besøk på rommet så sent så får han forhåpentligvis beskjed av dem. Så sent bør de gå ut fra rommet om han fortsatt skal være der, om hun kan forlate senga da. Men kan hun ikke det burde han likevel gått for lengst. Har selv jobbet på sykehus, da på annen avdeling men da ga vi alltid hint om det om sent besøk på rom med flere. Lykke til!!!!!!!!!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2011 Tusen takk, han har akkurat gått nå. Har ctg måling nå og da dro han =) Deilig føler meg mer avslappet da! Lille har det fint, heldigivs! er det eneste som er viktig, håper virkelig på gangsetting på mandag. Det virker som det blir det de forbreder meg litt på det =) Så da er det ikke lenge igjen! Men kjedelig å være her frem til det, what to do? Ligg å ruge er vanskelig :/ Hadde jo egentlig håpet alt skulle starte av seg selv, men jm er skeptiske til at noe som helst skjer i helgen takk for lykkeønskninger =)
Popelko Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Kanskje du kan hekle eller strikke eller noe ? hvis du får tak i noe garn da Er grusomt kjedelig å ligge på sykehus, så skjønner godt at du vil få tiden til å gå!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Masse lykke til Nå er det ikke lenge igjen!
Old Mama Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Lykke til!!!! Jeg er forhåpentligvis rett bak deg
Nagilimia Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Kan være jeg er rar, men tror faktisk ikke jeg hadde skjønt at det var innlysende at kjærsten min ikke kunne være på sykehuset utenom besøkstid. Synes han burde gått kl. 22 da, og hvis jeg hadde vært i stand til det vært ute på besøksrommet. Jeg synes du kan si i fra til den det gjelder. Det er kanskje lett å si, men å tenke på at jeg kunne vært skyld i at noen hadde irretert seg over besøket mitt uten å si fra synes jeg er utrolig leit. Jeg hadde satt utrolig pris på om du hadde sagt fra til meg, slik at jeg kunne gjort det beste for deg. Evt. om du kunne sagt ifra til personalet. Føler ofte det blir baksnakking i stede for å gi beskjeden til den det gjelder, og reagerer på det da ofte den det gjelder ikke har ment noe med det, men bare er litt "kort". Jeg hadde nok spurt deg om det var greit da. Det gjelder i besøkstiden også. Mange som ligger på sykehus er så syke at de ikke orker besøk i den tiden også.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 jeg trodde faktisk at personalet var litt "strenge" på besøkstidene jeg!? får håpe du ikke får samme trøbbelet flere kvelder, og håper alt går kjempefint Lykke til!
prinsessell Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 hæ?? gjeldet vanlig besøkstid for pappa'ne?!? (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå