Gå til innhold

Jeg tenker så mye på en annen mann..... Er i forhold....

Anbefalte innlegg

Har vært i forhold i dette forholdet i 13 år, for 3 år siden ble jeg kjent med en mann og følte en enorm tiltrekningskraft til han, vi mistet kontakten, men har nå fått kontakt igjen.... Jeg har tenkt på han hver dag disse årene, jeg drømmer om å ligge i armene hans.... Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre, han sier han vil treffe meg og lurer på når jeg kommer på besøk.... Kan også si at forholdet jeg er i ikke er bra om dagen og vi har et barn sammen....

Vet ikke hva jeg vil med dette, uff..... Måtte bare få det ut.... Jeg lengter sånn etter denne mannen, vil barte elske med han...... Dette gjør vondt.....

Flere som har det sånn?

Fortsetter under...

Bla deg lengre nedover på siden, så finner du en sm er i samme båt. Hun har allerede lekt mer med ilden og er på farlig vei til å ødelegge livet til familien sin... Vær ærlig med mannen din og gjør det slutt. Vis ham ( og barnet deres) også så pass med respekt at du venter en god stund før du inng¨år i et nytt forhold.

Faren min var utro mot mora mi og lekte med ilden på samme måte som du gjør med han andre. Jeg skal ikke komme med en lang preken, men jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ALDRI kan tilgi han for smerten han påførte mora mi. Tenk på hva ungen din vil mene hvis du er utro. Enten så gjør du det slutt med mannen din eller så kutter du all kontakt med den andre mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...