Leeenore+Lille i Magen Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Lurer på om det er mange som har gått i jobb helt til permisjonen startet? Jeg har planer om det, og det er 7 uker igjen til permisjonen. Vet ikke helt om dette er realistisk, men har liksom et håp om det.
Mai2011:) Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Samme her! Jobber som frisør og er krevende for kroppen å stå så mye på jobb, MEN jeg jobber halve dager (siden midten av januar) og det går utrulig bra:) Tror dette var avgjørende for at jeg synes det går så fint å jobbe enda. Har bare 7 uker igjen å jobbe jeg også. Det skal jeg klare!
babyfrøken *mamma* Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Så lenge du er i fin form, og du ikke har en veldig fysisk krevende jobb er det vel ingenting i veien for at du klarer det (",) Selv har jeg jobbet 100% hele dette svangerskapet, har nå 3 uker igjen til permisjon, og med mindre noe helt spesielt skjer er jeg sikker på at jeg kommer til å jobbe "hele veien inn". Nå skal det sies at jeg jobber som finansrådigver, og dermed har en kontorjobb hvor jeg legger opp store deler av dagen min selv, så det er nok mange som har det verre enn meg på jobb mot slutten (",)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har gjort det med begge prinsessene. Har 7 uker til termin 4 uker til perm så gjør det denne gang også. Skulle bare mangle er frisk som en fisk. Jobber på tung bolig men har den siste uka fått slippe ta de aller tyngste. Ellers jobber jeg helt som før bruker hjelpemiddler.
Nr. 5? Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 jeg jobba helt til permisjon startet. Nattevakt på sykehjem. Var selfølgelig tungt de siste mnd, men det gikk på et vis skulle kanskje vært sykm. de siste vaktene for da var det så vidt jeg klarte å gå når jeg gikk av vakt, men jeg kom meg igjennom det. Litt sta også da