Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For for 4 dager siden tok jeg 2 tester, der den ene var svak positiv (strimmel)og den andre sto det "ikke gravid" på.

Hadde en blødning som varte en dag for snart 3 uker siden da jeg var 4+4. var på tdlig ul i uke 5 og legen så ingenting annet enn at livmorhalsen var fortykket (?)sa jeg skulle vente 14 dager til og ta en ny test defor tok jeg da disse to.

i dag 4 dager senere, tar jeg en test i kveld etter å ha drukket mye og rent på do hele dagen ( noe jeg har gjort konstant de siste 14 dagene...)testen lyser positiv mot meg innen 30 sek (strimmel)

jeg har ikke mistet symptomene siden blødningen for 3 uker siden, har derimot blitt mer trøtt,kvalm ,uopplagt osv.

skjønner ingenting?!!

jeg skulle hatt el forrige helg hvis jeg ikke fremdeles var gravid, så om jeg evt hadde blitt gravid igjen etter en sa, så ville det ikke vært mulig at det hadde slått ut på testen bare etter 7 dager??

må i samme slengen nevne at testene jeg har brukt er fra billigtester.no

Fortsetter under...

hei.

det kan ikke være lett å gå sånn i uvisse..

forstår godt at du ikke skjønner noen ting...

kan du ikke dra til legen å måle hcg da?

syns forresten det er rart det ikke ble gjordt til deg etter ul sist.

jeg fikk forresten en svak posetiv test i dag.. men tror vel egentlig ikke på det... men tester å tester..

har faktisk ingen symptomer denne gangen...å jeg leter etter symptomer skal jeg si deg.. :-)

ja tror jeg blir nødt til å gå til legen;)

har skrevet til deg inne på bli gravid-1973 :-D

lurer på om den digitale testen fra billigtester er like bra som apotektestene?ser jo ut som det er samme merke som apoteket-(clearblue), eller er det bare etterligning??

må nesten stikke innom apoteket i morgen å ta en ny med ukesindikator, he he litt smådilla når det gjelder testing ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...