Gå til innhold

Jeg er ikke spesiellt flink til noe som helst. Syntes det er så trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liksom ingenting som jeg kan stå for, jeg har ingenting spennende å lære bort. Hadde jeg dødd så hadde kanskje 10 mennesker savnet meg.

Jeg tror ikke at jeg er dum, det er ikke det men jeg klarer ikke å gjennomføre noen ting. Har begynt på videregående tre ganger uten å ha fullført noen av de. Har gått på høyskole men klarte ikke å stå i alle fag.

Hadde jeg lest så hadde jeg stått, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å sette meg ned for å lese.

Jeg klarer ikke å telle hvor mange jobber jeg har hatt. Har ikke fått sparken men har sluttet selv fordi jeg ikke har klart å slå meg til ro.

Jeg kan ikke sminke meg, og ikke er jeg flink med klær. Jeg ser nok utrolig kjedelig ut.

Er blitt syk og får ikke lenger til å trene (noen som jeg faktisk var flink til før).

Jeg har aldri imponert med noe som helst og det er aldri vært forventet noe som helst av meg. Stemoren min sa til pappa at hun der blir det aldri noe av.

Har så lyst til å foranre på dette, vil så gjerne bety noe jeg også.

Jeg har barn, og for de så er jeg nok verdens beste mamma, er sikker på at de ikke ville ha byttet meg ut med noen annen. Men jeg ser jo at andre er mye flinkere med sine barn enn hva jeg er med mine.

HVordan skal jeg klare å snu på dette, er tross alt 35 år og har levd halve livet allerede. Barna mine fortjener bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj....

Du var iallefall flink til å påpeke alt du ikke var flink til!! ;)

Skrevet

Hei kjære deg! Du trenger da ikke å være flink til noe for å bety noe! Jeg er heller ikke flink i noe, synes jeg. :)

Du er helt sikkert en flott mamma, og kanskje er det selvtilliten din som en kjørt til bunns? Ta til deg all ros du får i livet, og kast avgårde kritikken du evt får.

KOS deg med barna!! Gjør hver dag fin og full av kjærlighet. Du er den beste moren for dine barn! Og kanskje, når du får litt overskudd, kan du se litt på om det er noen hobbyer du har lyst å drive med? Eller noe annet som kan fylle hverdagen din med litt andre ting enn BARE barn, selv om det er det viktigste i verden.

Det er viktig å ta vare på seg selv, gjøre ting for seg selv.. Du trenger ikke å VÆRE noe, eller GJØRE noe. Vær deg selv! Det er mer enn nok, det er jo bare 1 av deg. Du er unik! :)

Skrevet

Herregud HI, du må være min ukjente tvillingsøster eller noe! Nøyaktig slik føler jeg det også. Nøyaktig! Dessverre..

Like gamle er vi óg..

Skrevet

som anonym over her sier så tror jeg nok det heller er selvtilliten det er no galt med!

Det er litt typisk jentete. Er sånn selv, føler liksom ikke at jeg er spesielt god til noe. MEN, jeg vet jo at jeg gjør det bra på jobben, har akkurat fått høyere lønn pga innsatsen min, samt fått muligheter til å utvikle meg. Det er kjempeskummelt, og jeg tror jo at jeg kommer til å drite meg ut og er superstressa. Men jeg vet jo også at det kommer til å gå helt bra!

Dårlig selvtillit er no dritt, synes jeg alltid har hatt det jeg. Litt sånn mindreverdighetskompleks.

Du betyr masse selv om du ikke er klar over det selv! :)

Skrevet

Ikke flink til noe? Kødder du?

Se hvilke guts du har og hvor god du er til å starte på noe nytt! Til å kaste seg på skole og utdanning, ny jobb. Det er mange i denne verden som aldri kommer videre i livet fordi redselen for noe nytt holder dem fast i det gamle. Det gjelder ikke deg.

Ok, så trenger du å jobbe litt med det å gjennomføre noe. Det er lettere enn å motivere seg til å tørre å starte noe. Så med din evne til å kjøre på med noe nytt, så har du gode odds :-)

Et tips, eller egentlig to. Ta kontakt med nav, de kan hjelpe deg med veiledning for å komme i gang med noe yrkesretta. Ta også kontakt med karrieresenteret, eller tilsvarende, i fylket der du bor ( de fleste, om ikke alle, fylker har). Der kan du få gratis og personlig veiledning for finne ut hva du vil og hvilke grep som kan føre deg dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...