Mai2011:) Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Jeg savner sterkt å ligge på magen! Gleder meg vilt til gutten er ute, så jeg får en bedre sovestilling:p Også savner jeg mine dongeribukser som jeg ikke har brukt siden september.. Hva med dere? :-D
flypapir Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Jeg savner det å være mer bevegelig og føle meg lettere. Slippe bekkensmerter og gjøre det jeg vil
Tenker på nr 4 Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Savner også det å ligge på magen Og å ha sex uten at det er noen stillinger som ikke funker Trene håndball savner jeg også!
Mini84 Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg savner å sove, eller i det hele tatt å kunne legge meg ned uten å kveles av halsbrann. Og så savner jeg å kunne bevege meg.
FrøkenF Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Jeg savner å trene meg skikkelig svett!! Også savner jeg å føle at jeg ser bra ut - syns ikke det er spesielt fint å være gravid, savner min normale kropp:) Har hatt et, til nå, superlett svangerskap, så kan ikke klage, men merker at ting blir litt tyngre nå mot slutten.... 1 mnd igjen bare! Også gleder jeg meg til å drikke rødvin igjen! Lykkeleykkelykke!!
Mai2011:) Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2011 Håndball savner jeg også! Trener i helsestudio nå, så kanskje formen vil klare seg til neste håndballsesong :-D
Pigalopp:-) Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Jeg savner mest å ligge heeelt inntil samboeren min, uten en stor mage imellom oss ;-)
Popelko Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 Savner også å ligge på magen. Også å kunne spise spekeskinke...ah... Ellers savner jeg egentlig hele kroppen, jeg har ikke sett hverken beina eller musa på flere uker, og det å tørke beina etter en dusj kan jeg bare glemme. Også skal det bli godt å ta på seg sko uten hardt strev eller helst hjelp fra den stakkars samboeren min. Og dongribuksene ja, jeg får fortsatt på meg 2 stk (ikke knappen), men den ene må jeg snart gi opp visst. Går stort sett i tights og joggebukser, føler meg i grunn ganske fresh
trolla <3 <3 Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Klærne mine!!!!! Øl og røyk. Håper virkelig jeg klarer å holde meg unna røyken også etter amminga, da... Trening, sånn orntlig. Å føle at kroppen er sterk og smidig og at jeg kan presse den skikkelig. Akkurat fått tilbake den følelsen helt og fullt etter forige barn.
TiNi88 Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 Jeg savner knallhard trening!! Snus, ligge på magen, energien jeg hadde før jeg ble gravid og kroppen min! Bare 6 uker igjen
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Savner å ha mere energi å bruke sammen med ungene, ligge på magen min, trene å slippe å vagge/ puste å pese
**Lykke** Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Savner og være i form!! Føle meg lett og sprek og og slippe ha vondt ALLE plasser og føle meg som en 80 åring når jeg går opp trappen!!
Trultesmamma Skrevet 6. mars 2011 #14 Skrevet 6. mars 2011 Jeg savner energien min, slippe å ta alle mulige hensyn og følelsen av at jeg får gjort ting... Jeg hadde tidligere 100% jobb + jobbet ca en kveld i uka med å selge Mary Kay (homeparty) + hadde orden på huset hjemme... Når er jeg 70% sykemeldt og huset ser ikke ut... men jeg orker ikke å vaske, ligger kun på sofaen så må ta det litt etter litt...
Hannah_84 :) Skrevet 6. mars 2011 #15 Skrevet 6. mars 2011 Jeg savner rødvin og blåmuggost!! Og gå lange fjellturer! Nå orker jeg bare 30min.småturer... :-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 Jeg savner å gå skikkelig, puste, kunne vaske leiligheten uten å være i svime 5 min etter at jeg begynte, ligge på samme sofa sammen med kjæresten min, være lett og smidig, hvitvin, snus, være uhormonell;)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 6. mars 2011 #17 Skrevet 6. mars 2011 Savner: Et bekken som ikke gjør vondt Trening Flat mage God kondis + energi til å leke med guttungen på halvannet Spekemat Blåmuggost Vin til lørdagskosen en gang i blandt
vannmann 76 Skrevet 6. mars 2011 #18 Skrevet 6. mars 2011 Jeg savner spekeskine, brie, salami, øl og vin:=) Savner også å kunne sove en hel natt på ryggen.
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #19 Skrevet 6. mars 2011 Savner det å stæsje seg opp en lørdags ettermiddag med musikk på full guffe mens en står på badet og drikker en cider og kommer i humør (og det å ta en røyk innimellom sminkingen hehe) Savner å spise meg helt mett uten å måtte kaste opp igjen
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 6. mars 2011 #20 Skrevet 6. mars 2011 det jeg savner aller mest om dagen, er å få puste normalt! jeg er så innmari lei og sliten av å ikke få puste godt...og uansett stilling må jeg endre den ofte...ikke godt med vondt bekken..men det er faktisk bedre med bekkenløsningen om dagen enn dette med pusten... og så savner jeg å sove på magen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå