Gå til innhold

Gnager alle spile-BH'er?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å finne en BH som er god å ha på. Tidligere brukte jeg størrelse 80B og slet med at spilene gnagde hele dagen. Så fikk jeg tatt mål av meg på Change og jeg er visst egentlig en 70D. Skulle da tro at problemet ble løst ved å bytte til riktig BH-størrelse, men neida!

Dermed - er det sånn for alle at BH-spilene gnager? Finnes det BH'er som ikke gnager seg inn i ribbenene, men som samtidig ser litt ok ut (ikke sports-BH...)?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142985902-gnager-alle-spile-bher/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes balconett bh er alltid gnager litt uanset størrelse imens t-shorte bh er nesten aldri gnager. Og enig med hun over her, hvis det gnager og formen i seg selv ikke tilsier gnaging så er det cupèn som er for liten ikke omkretsen.

Prøv 75 D (billig...)og 70 DD (dyr...)

Har opplevd ofte at spiler har gnagd når de har vært feile på meg. Og jeg kan prøve hele butikken, men realiteten om hvordan bh'en egentlig er, får jeg etter noen gangers bruk. Hvis mot formodning en bh ikke gnager, drar jeg tilbake til butikken og handler sikkert 5 stykker til, uansett pris, for det er vanskelig for meg å finne en som er god for meg.

Men alle bh merker (og jeg har g-cup) er forskjellige i den størrelsen. Du må vel rett og slett bruke litt tid, kanskje det hjelper om du får en ny vurdering av bh-størrelsen din i en annen butikk?

Lykke til! :-)

Takk for svar, alle! :o)

Jeg ble målt på grensen til 70DD, så da skal jeg prøve det (evt. 75D). Har nok flest billig-BH'er (type HM), så det kan jo også være en del av forklaringen. Før jeg ble gravid første gang hadde jeg så og si ikke pupper, og nå har jeg brukt amme-BH'er sammenhengende i 4.5 år så jeg er litt grønn på BH'er...;o)

HI

Ikek gå opp rundt ryggen, der du får mest støtte er fra ryggen, så hold deg til 70dd, hvis det er vanskelig å få tak i i vanlige forrentinger, prøv internett.

Bestiller alle mine Bher fra England, men ejg bor da ii Tyskland.

Her nede er man som så mange forretninger blåst på størrelse, man kommer løpende med målbånd og erklærer meg stort sett for 85e eller 90e

I virkeligheten er jeg 75G

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...