Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Har holdt på med å ordne til dåp i hele dag. Sist gang for rundt 2 år siden stressa jeg rundt for å lage koldtbord og dra til lokalet for å pynte. Satt oppe til kl 1 om natta og stekte vafler. også måtte jeg jo dusje og bla bla bla. Denne gangen blir det enkel mat som gryterett med salat og loff. Også har vi 3 kaker. Blir rundt 15 stk. Akkurat passe med andre ord. MEN denne gangen stresset jeg ikke i det hele tatt. Er så deilig da gitt:) Har ordnet sløyfe til dåpskjolen, kjøpt inn maten og pyntet både bord og kake. Kul sjokoladekake med legoklosser i farget marsipan som pynt. Så nå kan bare morgendagen komme. Eller, kan drøye den i litt så jeg får litt tid med mannen før vi skal sove. Har nemlig barnevakt på jenta vår så er bare lillegutt på 7 uker som krever oppmerksomhet
fumi110111 Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Lykke til i morra, vi har dåp om ei uke og jeg er skikkelig spent! Tror jeg kommer til å stresse noe j***li, hehe!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Ønsker dere en kjempe fin dag i morgen:) Koz dere med oppmerksomheten... Men hvordan er det med formen til lillegutt da, er han blitt bedre??
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Masse lykke til og håper dere får en strålende dag !! Og deilig når man slipper stress og mas,det er helt sikkert! Kos dere!!
*Lissi* Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Lykke til! Vi skal ha dåp om litt under 1 mnd. Har det meste i boks. Har verdens beste svigermor og svigerinner, så det hjelper meg masse:-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2011 Takk alle sammen. Er faktisk nervøs jeg. Det var jeg ikke sist gang. hehe Er noen som får hjelp og sånn av svigermor ja. Her har hun valgt å ikke delta i verken med hjelp eller i selskapet etterpå. Lille gutten min har fått styggere hoste. Det er sånne korte hostekuler og det piper i han når han hoster. Skal få sjekket han hos lege for kikhoste og sånn tenkte jeg. orker ikke dette mer nå. Får ikke gått på trillturer eller luftet ut i soverommet før vi legger oss pga han er så var for kaldluft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå