Gå til innhold

Da ser det ut som at det blir dåp i morra ja :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med å ordne til dåp i hele dag. Sist gang for rundt 2 år siden stressa jeg rundt for å lage koldtbord og dra til lokalet for å pynte. Satt oppe til kl 1 om natta og stekte vafler. også måtte jeg jo dusje og bla bla bla. Denne gangen blir det enkel mat som gryterett med salat og loff. Også har vi 3 kaker. Blir rundt 15 stk. Akkurat passe med andre ord.

MEN denne gangen stresset jeg ikke i det hele tatt. Er så deilig da gitt:) Har ordnet sløyfe til dåpskjolen, kjøpt inn maten og pyntet både bord og kake. Kul sjokoladekake med legoklosser i farget marsipan som pynt. Så nå kan bare morgendagen komme. Eller, kan drøye den i litt så jeg får litt tid med mannen før vi skal sove. Har nemlig barnevakt på jenta vår så er bare lillegutt på 7 uker som krever oppmerksomhet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morra, vi har dåp om ei uke og jeg er skikkelig spent! Tror jeg kommer til å stresse noe j***li, hehe!!

Skrevet

Ønsker dere en kjempe fin dag i morgen:) Koz dere med oppmerksomheten...

Men hvordan er det med formen til lillegutt da, er han blitt bedre??

Skrevet

Masse lykke til og håper dere får en strålende dag !!:)

Og deilig når man slipper stress og mas,det er helt sikkert!:)

Kos dere!!

Skrevet

Lykke til! Vi skal ha dåp om litt under 1 mnd. Har det meste i boks. Har verdens beste svigermor og svigerinner, så det hjelper meg masse:-)

Skrevet

Takk alle sammen. Er faktisk nervøs jeg. Det var jeg ikke sist gang. hehe

Er noen som får hjelp og sånn av svigermor ja. Her har hun valgt å ikke delta i verken med hjelp eller i selskapet etterpå.

Lille gutten min har fått styggere hoste. Det er sånne korte hostekuler og det piper i han når han hoster. Skal få sjekket han hos lege for kikhoste og sånn tenkte jeg. orker ikke dette mer nå. Får ikke gått på trillturer eller luftet ut i soverommet før vi legger oss pga han er så var for kaldluft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...