Gå til innhold

Mange av dere igjen her med ikm i uke 9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv hadde jeg ikm den 2 mars. Har enda ikke fått mens og testet negativt i dag. Vet ikke hva som skjer, men håper det kommer en ny el, mens eller positiv test snart. Kjedelig å gå å vente sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forventet ikm 26. Februar jeg. I uke 8. Fortsatt ingen mens og to negative tester. Testet sist på onsdag. Får teste igjen til uka om ikke tanta kommer. Håper den holder seg borte når den har holdt seg borte helt til nå.

Skrevet

Har IKM i dag, ingen mens, men svak positiv i dag tidlig og like svak positiv nå nettopp.. 4 positive siden 28.Februar..

Skrevet

Jeg har ikm i dag eller i morra eller på mandag... Hatt 28-29-30 dagers sykluser det siste halvåret. Ikke særlig aktiv her, men følger mye med på dere:) Blir litt stressa hvis jeg fokuserer for mye på prøvinga, el og ikm osv. Prøver å slappe av og la det ta den tida det tar:) Tester til tirsdag dersom ikke TR har meldt sin ankomst.

Lykke til alle sammen:)

Og gratulerer til alle som har fått positiv test:)

Skrevet

Endelig prøvere: Det skal jeg gjøre her også..nå gidder ikke jeg å teste mer, regner med at mensen er på vei i grunn : )

Skrevet

Blondiee: Men da er du jo gravid!?!

Skrevet

Trollmora86 - 4pp: Oi, værre enn meg det jo! Jeg som synes det er så ille med 3 dager :X

Da bør den i grunn holde seg borte ja..jeg vil at det skal SKJE noe!! Hater å vente sånn i uvitenhet..

Skrevet

Wow!! Da kan jeg meddele at det å slappe mer av og ikke være for aktiv på forumet, har gitt gode resultater!! Positiv test idag!!!! :) Har hatt murringer som er litt annerledes en mensmurringene, så bestemte meg for å teste like godt. Gøy å teste i dag som mannen min også har fri, så kan vi drømme og snakke om dette i dag:) Håper bare spira holder seg på plass:)

Lykke til videre:) Håper det den positive testen lyser mot dere snart:)

Skrevet

Jeg hadde ikm 3.mars, testet den dagen + i går. Negativ test begge dagene, fortsatt ingen mens... Tester igjen tirsdag om mensen fortsatt uteblir... Er så lei testing og styr, men man blir jo litt "smågal" av denne prøvinga... :o)

Skrevet

Har IKM i dag. Tok CB test på morningen, som var negativ:/ Kjenne ikkje noke til TR endå. Har mykje kvit/blank utflod, som eg ikkje heilt veit korleis eg skal tolka....

Skrevet

Testet negativt igjen idag. Åtte dager siden ikm nå.

Skrevet

Skal du teste igjen imorgen tidlig da sunshinexoxo? Er så spent på deg om du får det som sist gang, sent utslag på grav.tester!

Krysser fingrene! :-)

Skrevet

jeg henger igjen i fra uke 7.. så er driiiitt lei av å vente på tr og pos. test nå! så får bare vente å se hva som skjer :)

lykke til til dere :)

Skrevet

Uke 7? Oj. Nei, da må de jo skje noe med oss begge to snart da! Jeg lurer på om dette er som den gangen jeg prøvde på guttungen. Den gangen var mensen to uker forsinket i 5pp. Alle andre ganger var den rimelig regelmessig, men akkurat den ene mnd var jeg overbevist om at jeg var gravid, å så kom mensen etter TO uker! Så jeg regner med at mensen kommer iløpet av neste uke en gang. Å så får vi håpe at spiren sitter iløpet av en pp eller to til. Føler alle rundt meg blir gravide, så synes det er litt sårt at vi ikke har fått det til enda, selv om 4pp egentlig ikke er så vanvittig ille. Men ønsket er så stort...

Skrevet

ja, burde skje noe snart :P

testa pos sist i slutten av uke 6.. så får bare smøre meg med tolmodighet :P enten så kommer tanta eller en pos. test.. viss ikke vet ikkje jeg :P

Skrevet

Titter bare innom..

Bare tenkte på det at hvis tr er forsinket så er jo mest sannsynlig el også forsinket?? Så da burde dere fortsette å prøve fremover til eventuelt tr eller pos. test dukker opp.. Sånn at dere er sikre på å treffe en eventuell el:)

Jeg er på dag 120 ettellerannet og gidder ikke teste etter el lenger.. Vi passer på å legge inn aksjer med jevne mellomrom hele tida og så tester jeg med g-tester med jevne mellomrom.. Vil også si fra at jeg testet pos. på el-test i uke 1, men egget slapp tydeligvis ikke for jeg har ikke fått noe positiv g-test enda.. Så selv om man får pos. el-test er det ikke sikkert man har el:/

Skrevet

ja, jeg slutter ikke å legge inn aksjer før tr eller pos. test :)

tar ikke noe på forskudd :P

har du vært hos legen da?

så lenge det er 10 uker siden sist påbegyndte mens, (tror jeg) så får du time :)

Skrevet

Var hos legen for ikke så lenge siden og fikk egentlig beskjed om at de ikke gjorde noe før det har gått et år siden man sluttet på pilla, men siden jeg var så bekymret, sendte hun meg videre til gyn.. Skal dit om 3uker.. Er så utrolig spent på hva han finner ut.. Eller om han kan gjøre noe for å hjelpe meg.. Er faktisk 18 uker siden sist påbegynte mens så begynner å bli litt utålmodig..

Skrevet

Jeg skal vente til den 9, da er jeg en uke over : ) Om jeg kommer så langt da :/

Skrevet

ja, men jeg har ikke gått på p-piller på over 3 år, så det er ikke det med meg i allefall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...