Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 6 + 4 uker på vei. Og er så nervøs.

Hvor tidlig kan man "se" om alt er bra?? Holder ikke ut om jeg må vente lenger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på tidlig ul i forrige svangerskap (pga MA i uke 16 ved første sv.skap), 8 uker på vei. Da fikk jeg se en liten peanøtt med et hjerte som slo :) De kan nok i noen tilfeller se hjerte slå tidligere, men er nok det smarteste å vente til du er 8 uker. Om du ser hjertet slår så tidlig, er det stor sjangse for at alt går bra :)

Om du ikke har nok "grunn" for tidlig UL, må du nok belage deg på å ta det privat...

Skrevet

Jeg var på tidlig ul når jeg var 6+5 (viste seg at jeg bare var 6 uker) av samme grunn som deg. Har jo lest så mye om SA og MA og virker som om det er mer vanlig enn å bære frem et barn. Var kjempenervøs, men fikk set det lille hjertet banke og det hjalp! Gjør det om du får det bedre av det.. skjønner godt du er nervøs, men det går sikkert bra :)

Skrevet

Hei du.

Du kan jo ta en ul hvis du er sikker på hvor langt du er kommet. Jeg har sett hjerte slå to ganger i uke 6. Kommer kanskje and på hvor flink legen er kanskje. Kan jo hende det stresser deg mer hvis hjerte ikke slår hvis du går nå og det skulle være for tidlig å se det. Jeg skal på tidlig ul i 6+0 neste onsdag og håper å se et dunkende hjerte. (Hjerte begynner å slå dag 22 etter befruktning) Hvis du bor i oslo så har de ul til 500 kr i grønlandsbasar legesenter. Det er det billigste jeg har kommet over,hvis du ikke har egen gynekolog da?) Fikk time der en gang samme dag som jeg ringte.

Lykke til,det går helt sikkert fint. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...