mariabee Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 I dag har jenta vår vært helt rar. Fra å absolutt skal ville ha mat hver tredje time, helst før, vil hun nå ikke ha etter fire timer en gang. Hun sutter og sutter på hendene sine, og legger jeg henne da så sovner hun. Nå ivkeld tok vi stellet, på med pysj, litt sang og kos. Lagde til flasken nå til rundt kl 19, for hun hadde ikke spist siden kl 15! Men nei, flasken ville hun absolutt IKKE ha, da ble hun jo helt bananas her. Så jeg gikk rett å slett å la henne i sengen. Suttet grådig på smukken i fem minutter og kom med noen små rop innimellom før hun kabbet. Er hun ikke sulten da?
fumi110111 Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Her varierer det veeeldig, alt fra 2,5 time til 5 timer mellom hver flaske - men som regel maser hun etter det har gått 3,5 timer siden sist.
Evigheten Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Min holder også på sånn noen ganger. Blir det bortimot fire timer prøver jeg å gi ho mat. Noen ganger nekter ho, selv om ho nesten ikke har spist noen ting hele dagen :/ Men hvis jeg prøver med flaska i litt forskjellige vinkler, noen ganger med 5-10 minutters mellomrom, så spiser ho etterhvert. MYE! Så ho har jo vært sulten, og pleier jo ikke å bry seg med vinkel på flaska. Noen ganger gjør de nok bare sånn. Rare babyene Ho sier sikkert i fra når ho blir sulten nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå