Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp til jentenavn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Minea får noen stemmer! Jeg synes det er et nydelig navn, absolutt min favoritt, men klarer ikke å overbevise verken pappan eller noen andre familiemedlemmer... :( Er det bare fordi det er så uvanlig eller er det noe annet galt med dette navnet?

Av disse to - Minea :o) Malin er dørgende kjedelig og blir fort uttalt med tykk l, og det synes jeg er grusomt. Minea er lett og nydelig :o)

Andre forslag:

Natalie og Minna

Natalie og Timea

Natalie og Tindra

Natalie og Tilda

Natalie og Alvira

Natalie og Olivia

Natalie og Celia

Natalie og Nikoline

Natalie og Filippa

Natalie og Enea

Natalie og Elanor

Natalie og Eleanor

Natalie og Albertine

Natalie og Kristiane

Natalie og Elvira

Natalie og Felicia

Natalie og Teoline

Natalie og Othilie

Natalie og Mathea

Natalie og Silja

Natalie og Evine

Natalie og Hennika

Annonse

Mina blir nok litt feil for oss siden jeg heter Nina... Hadde i utgangspunktet veldig lyst på Mia, men fikk høre at dette var alt for enkelt og ville blir oppfatta som "urettferdig" i forhold til storesøsters navn...

Liker Malin veldig godt når jeg sier det selv, men når jeg hører andre si det med tjukk L blir jeg veldig skeptisk igjen!

Opplever Minea som uvanlig uten å ha en nykommers 'punsj eller tyngde med seg. Synes absolutt ikke det er stygt! Men kanskje litt barnslig? Men følg hjertet!! Du behøver ikke lene deg til 'folkets opinion', hehe.

(selv er jeg skikkelig tilhenger av Penelope, men tror ikke en gang julenissen vil være med på det)

Er Minea eit navn?

Eg stemmer for Malin av dei to, uten tvil! Men syns Mia som du nevnte lenger nede er eit bra alternativ. Det er jo ikkje sånn at søsken må ha like lange navn, så skjønte ikkje heilt at folk meiner Mia blir for enkelt.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...