AS-81 Skrevet 18. mars 2011 #26 Skrevet 18. mars 2011 jeg har også fått utsatt sprøytestart..var på kontroll på onsdag, og fikk mensen den samme dagen også, og da var det best å utsette mente legen. så lenge utfallet blir bra, skal jeg klare å holde ut en uke til..selv om jeg skulle ønske jeg kunne begynne nå! det er rart med birvikninger..igår var jeg så følsom, og gråt over det minste..idag føler jeg ingenting..tror ikke det er no farlig at du ikk merker no, effekten er der.. nå er det sprøytestart neste torsdag!! jippi! fikk beskjed om å ta det på kvelden. må det være akkurat på samme tidspunkt hver dag? og hvordan er det med oppbevaring? sist hadde jeg den i soverommet..men kan man ha den med rundt i vesken? med tanke på at man ikke erhjemme på kveldene, spes i helgene??
trulte-74 Skrevet 18. mars 2011 #27 Skrevet 18. mars 2011 På papiret mitt står det at sprøytene må på fast klokkeslett +/- 2timer mellom kl 15 og 21. Oppbevaring vet jeg ingenting om, men det kan vel ikke være farlig å ha dem i veska vil jeg tro... Jeg venter fremdeles på mensen.... Ringte i dag til Riksen og spurte hva jeg skulle gjøre, men det var bare å vente.... Så da blir det sprøytestart og egguthenting et par uker senere... Men jeg har ventet så lenge at jeg klarer litt til :-) Må tenke positivt!! Og må jo bare være glad man slipper bivirkninger... Lykke til med sprøytestart :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå