Gjest Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Eg begynte på spary på fredag,va godt og komme igang igjen:) Heng dere med her vell,så har vi lettere tilgang til hverandre;)
trulte-74 Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Hei! Jeg begynte også med spray forrige fredag. Første gang for meg, og første gang her inne :-) Har ikke merket noen bivirkninger enda. Hva er de vanligste?
shalin Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har ikke noe særlig bivirkninger,kun litt varm ,så det er jo veldig bra:-)
AS-81 Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 jeg har heldigvis ikke merket så mye jeg heller..ennå bivirkningslisten er lang..sist fikk jeg mye hodepine og hetetokter..
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Oh yes,hetetoktene er på plass..så det beviser jo bare at sprayen gjør det den skal:)
trulte-74 Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Ja det kommer vel noen bivirkninger etterhvert... Er jo greit å kjenne noe da, så vet man at man får i seg noe..:-)
lbir Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 man må vel ikke bli varm,jeg har gått på den i over 14 dager,ikke vært noe varm,begynt å få litt hodepine som kommer å går de siste dagene nå bare,men ellers merker jeg ingen ting =)så håper sprayen virker som den skal fordet =)
Hansine lengter sårt Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Lite bivirkniger her, men til gjengjeld er er det sutrehumør som slår inn. Tar lettere til tårer og litt tyngre hode enn ellers. Har holdt på med spray siden forrige søndag.
Tyui Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 gått på sprayen i 19 dager tror jeg..hetetokter, hodepine hele dagen, lever i min egen boble, glemmer alt, lite lyster, smerter under samleie, ørr, vondt i kroppen, ryggen, skuldrer, nakken, sover utrolig mye, tørster, er rett og slett kjempe sliten og ikke pga selve prøverøret for har vært gjennom det før. men første gang på spray, ny medisin og langt opplegg.. gleder meg til og bli ferdig.
trulte-74 Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 Oj da!! Det hørtes slitsomt ut.... Men blir det et positivt resultat er vel alt slitet verdt det :-)
AS-81 Skrevet 8. mars 2011 #14 Skrevet 8. mars 2011 det er akkurat det, resultatet er verdt dette! kryser fingrene for alle dere her. Håper dette blir lykkemnd vår:) skal på UL neste uke, så får vi se hva som skjer videre..
Tyui Skrevet 8. mars 2011 #15 Skrevet 8. mars 2011 klart det er vært det vis det funker, men jeg veit ærlig talt ikke om jeg orker dette en gang til. men det får vi se hvis det ikke blir barn denne gangen heller. så mye lettere det var når vi tok frysforsøk, ingen bivirkninger. jeg vil ha kroppen og hode mitt tilbake, hodepine hele tiden og ingenting som hjelper..
Gjest Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Lurer bare på om noen av dere er hole??Eg kan gå me noe i munnen hele dagen vist eg vill..huff..ikke rart at en legger på seg iløpet av en runde me spray og sprøyter... Hvordan er det ellers me dere??
AS-81 Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 jeg ser den..har s elv vondt i hodet..spesielt rett etter at jeg har tatt sprayen..jeg har faktisk vært kvalm de siste dagene også.. hva skjer hvis man blir syk under behandlingen? er så redd for å bli syk nå..og når kan man forvente mensen etter spray start..? merker murringer i underlivet idag..
Tyui Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 kommer vel annpå hva du feiler, får du omgangsyken er det jo umulig og gjøre noe her eller der. litt forkjølelse kan vel ikke gjøre noe..
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #19 Skrevet 14. mars 2011 Hei!Denne ganga har eg hatt en del ubehag i magen,og veldig me hetetokter..har ikke hatt problemer med magen på de andre forsøkene..noen som kjenner seg igjen?? Dere andre,hvordan går det?
AS-81 Skrevet 14. mars 2011 #20 Skrevet 14. mars 2011 det har gått overraskende bra, men merker absolutt at det skjer noe i kroppen! men jeg har forsatt ikke fått mensen!!! skal på UL påo nsdag, håper den dukker opp snart. jeg vil på steg to og begynne på sprøyter..kan man begynne på sprøyter selv om man ikke har fått mens??
trulte-74 Skrevet 14. mars 2011 #21 Skrevet 14. mars 2011 Det lurer jeg også på! Kommer den senere enn vanlig når man bruker spray. Skulle hatt mensen på torsdag, men venter fremdeles. Skal begynne med sprøyter på fredag, og det står at man skal ha mensen minst tre dager før... Noen med erfaring? Har hatt noen bivirkninger med vondt i magen jeg også, og hetetokter!!!
AS-81 Skrevet 15. mars 2011 #22 Skrevet 15. mars 2011 Håper noen kan svare oss..jeg venter forsatt jeg også Håper ikke jeg må lengere med spray..
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #23 Skrevet 15. mars 2011 Idag fikk eg mensen,etter 4 dager med venting..det er jo vanlig at den blir litt forsinket når en går på spray,,Så heldige dere er som snart skal i gang å stikke,eg må vente helt til 25..men dagene går nå egentlig ganske fort;)Skal være gla når uttake er gjort..for denne gangen syns eg rett og slett det er litt slitsomt.. Dere som får mens så nærme sprøytestart: Eg hadde nokk tatt kontakt me sykehuse dere er på og hørt..for å være på den sikre siden:)
trulte-74 Skrevet 16. mars 2011 #25 Skrevet 16. mars 2011 Ringte sykhuset i går. Må ringe inn når jeg får mensen, og få ny dato for sprøytestart. Og da må sikkert ultralyd neste uke også utsettes.. Ikke så enkelt når man bor tre timer unna sykehuset... men det går vel ikke ann å planlegge når kroppen bestemmer. Har ventet på mensen en uke nå. Som regel blir jeg lei meg når den kommer, men nå håper jeg at jeg får mensen så jeg kan fortsette forsøket!!! Rart, men nå har alle bivirkninger av sprayen blitt borte også, selv om jeg sprayer fire ganger daglig.. Noen andre som har opplevd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå