Gå til innhold

Har ikke vi kvinner Like mye rett til orgasme under samleie som det menn har?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst??

Jeg har stort sett hatt mottsatt erfaring, de er mer interresert i at jeg kommer... og passer på at det går for meg før det gjør det for dem.

De siste 3 sex partnerene mine, som jeg fremdeles har sex med, "hjelper" til med min organsme FØRST... og som regel kommer jeg 2 ganger før vi er ferdig.

Flotte, hotte, sexy gutta mine...ELSKER å være singel!!

JA, jeg er glad i SEX :))))

Annonse

Jeg hadde sex i to-tre år med diverse menn før jeg fikk orgasme første gang med en mann. Antall orgasmer jeg har hatt med menn (dvs kun et mannfolk i senga - ikke mann i samarbeid med en kvinne) kan fortsatt telles på en hånd. Antall orgasmer mine to kvinnelige kjærester har gitt meg derimot ... Kan lett gi opp å telle antall orgasmer per helg på en hånd.

Se litt på hva du skriver her..:

"Tror jeg aldri har hatt sex med noen som var like opptatt av at jeg skulle komme som han selv..."

...og svar på følgende:

Er du mest opptatt av at du skal få orgasme eller av at han skal få orgasme?

Hvis svaret er "du" - flink jente. Ta ansvar for egen nytelse og gjør noe selv, eller si fra hva du ønsker og trenger.

Om svaret er "han" - du er sikkert snill, og de snille jentene kommer til himmelen. De som gjør som i forrige avsnitt bare kommer ;-)

Ta ansvar for egen orgasme, ikke ligg og håp at en annen skal gi deg det du hverken ber om eller krever!

Mannen min kjører på med sitt løp og er sjelden opptatt av om jeg kommer eller ikke, men jeg har et forhold til en litt eldre mann og han holder ut MYE lenger og er nesten mer opptatt av at jeg skal ha det godt. Kommer alltid minst to ganger (som regel fler) når jeg har sex med ham!

Menn er vel forskjellige ;-)

Det tar meg 30 sekunder fra jeg bestemmer meg for å komme til jeg faktisk kommer, så denne saken tar jeg i egne hender. Mine orgasmer kommer forstås mannen min til gode, så det setter han pris på. Jeg skjønner ikke dette med at mannen skal måtte sørge for at dama kommer - selvfølgelig, har man lett for det så sats gjerne på mannen, ellers er det faktisk helt OK å ta ansvar for seg selv.

Kan du fortelle meg litt om forholdet til elskeren din? Jeg vurdere sterkt å skaffe meg en elsker selv, har ikke hatt sex med partneren min på flere mnd, ikke kjenner jeg noen lyst på han eller....

Vi møttes for 4 år siden, men har nettopp begynt å ha sex. Vi møtes når anledningen byr seg, og vi har det helt nydelig sammen. Men det er BARE sex, og det kan aldri bli noe annet. Jeg elsker mannen min og ønsker ikke å skilles. Vi har fire barn sammen og har det helt fint, men har ikke hatt sex på 2,5 år.

Denne mannen som er min elsker, han tenner meg voldsomt seksuelt og han er så deilig med meg. Vi har lite kontakt i hverdagen, men møtes som sagt når anledningen byr seg... Ingen får noen gang vite dette.

Annonse

1) Bytte stilling. Er et par stillinger som trigger meg bedre enn andre.

2) Jeg konsentrerer meg. Rart? Kanskje. Jeg samler energien og tankene rundt klitoris - det er helt utrolig opphissende og da kommer jeg.

3) Jeg bruker fingrene.

Det kan jo kreve litt øvelse da. Får du orgasmer på egenhånd er det jo et kjempegodt utgangspunkt.

jo jeg syns kvinner og menn har like mye rett på orgasme under samleiet.

Samboeren min er veldig nøye med at jeg får orgasme!! Har aldri opplevd det før, for tidligere partnere har så og si bare tenkt på seg selv..

jeg er litt uenig egentlig... hvis man har en god elsker så vil han være såpass flink og lese deg så bra at han skjønner hva du liker og hva du ikke liker. Litt guide kan du dog være men synes ikke han bare kan peise på og kjøre sitt eget løp mens du skal holde på med ditt, det skal være ett samspill, er i hvertfall det jeg ser på som god sex.

Selvfølgelig så har kvinner like mye "rett" til orgasme, men det kan jo være at dine har klart å gi andre damer orgasme på akkurat samme måte!

De er jo ikke akkurat tankelesere heller, så beste måten å oppnå orgasme på er å si hva du liker underveis.

Selvfølgelig så har kvinner like mye "rett" til orgasme, men det kan jo være at dine har klart å gi andre damer orgasme på akkurat samme måte!

De er jo ikke akkurat tankelesere heller, så beste måten å oppnå orgasme på er å si hva du liker underveis.

Helt uenig med. Det er kun ditt eget ansvar å formidle hva du liker til partner, en partner skal slippe gjettekonkurranse. Klarer du ikke formidle hva du liker med bevegelse og lyd får du si det med rene ord. Man har ansvar for egen orgasme, og man har ansvar for å velge seg en partner som tar hensyn.

.... Jeg har veldig enkelt ikke behov for orgasme hver gang. Hehe.. Syns det er fantastisk deilig å kjenne mannen komme inni meg. Føler jeg for sex og orgasme, tar jeg saken i egne hender eller ber mannen leke litt med meg før vi setter i gang.

...hvorfor gjøre det så vanskelig da? Hehe..

Jeg er enig i at man er ansvarlig for egen orgasme, og ut kan godt gjøre jobben selv, men forventer LITT engasjement fra mannen.

Når han puler på og kommer, for så og legge seg til og sove før jeg rekker og i det hele være i nærheten...

Ikke kult og ligge der og prøve og få en orgasme mens mannen ligger ved siden av og halvveis sover, og legger en halv hånd på magen din etter oppfordring fra deg..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...