Ceccan** Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2011 Takker deilig å være ferdig med det som kjentes ut som verdens tre lengste mnd hehe.. har formen tatt seg opp noe hos dere etter dere bikket 12 uker?
zassy☆ Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 ..og enda er det 6 mnd igjen! :-D hehe. Jeg er jo bedre enn på det verste når jeg var innlagt osv, det skal sies, men er fortsatt dårlig. Venter fortsatt på bedre dager for å si det sånn. Har du vært veldig dårlig Ceccan? Håper du får fine dager på 2. tri
lykkeli1979 Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 hei hei;-) jeg kan også endelig melde meg inn her! er 12+3 i dag. vært engstelig hele tiden for at jeg skulle miste, spontanaborterte i uke 10 i november... godt å være på den trygge siden nå!!! så kan vi nyte resten av svangerskapet;-) lykke til du og!
Up2me Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er i fin form nå, når det gjelder kvalme... men, jeg var jo heller ikke sånn kjemeplaga. Nå har jeg mye vondt i hodet, og er endel plaga med migrene. Håper det gir seg, for det er ikke noe særlig Ellers har jeg fått merke hormonene på kroppen ja, blir fort lei meg og irritert.. Hehe.. Prøver å styre meg litt, men det er ikke alltid det er så lett, når det er mye som skjer i hverdagen. Hvordan er formen din nå da?
lykkeli1979 Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 jeg er fin i form. kort lunte, litt vondt i hodet og en del hjertebank, men ellers bare bra! deilig å kjenne at trøttheten slipper taket... ikke vært spesielt kvalm i svangerskapet; heldigvis! merker jeg er mer mottakelig for sykdom: har hostet kraftig i 3-4 uker nå....og kan jo ikke ta hostesaft eller noe; håper det bedrer seg av seg selv snart!!!
Ceccan** Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2011 Zazzy: formen har vært grei ift kvalme (heldigvis:)).. men gud bedre, kjennes ut som jeg har vært i zombie-land. Svima rundt på jobb, og hjemme! Trøtt trøttere trøttest Håper jeg våkner litt nå..men satser på det skal på tidlig UL neste uke! Jeg gleder meg!! SKjønner du har slitt veldig med kvalme i 1.trimester? Krysser fingre for at du blir frisk som en fisk i dette trimesteret
zassy☆ Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 He Ceccan, hehe sover mye jeg også, men har hørt mange som sier de er helt utrolig trøtte i 1.tri, får håpe energien tar seg opp hos deg etterhvert Ja slitt mye, vært innlagt på sykehus og blir snart gal av kvalme! Men merket bedring de siste ukene, selv om det bare er såvidt, så håpet er jo at det skal gå bedre etterhvert, tiden jobber vel for meg Det er uansett deilig å være over på 2.tri, og vite at man har startet på andre etappe
Aina87 Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer! godt å være ferdig med første etappe, nå kan man jo slappe litt av, og nyte det.. er 12+3 i dag jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå