Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

weee!! velkommen hit Ceccan! ;)

Skrevet

Takker :) deilig å være ferdig med det som kjentes ut som verdens tre lengste mnd :P hehe..

har formen tatt seg opp noe hos dere etter dere bikket 12 uker?

Skrevet

..og enda er det 6 mnd igjen! :-D hehe. Jeg er jo bedre enn på det verste når jeg var innlagt osv, det skal sies, men er fortsatt dårlig. Venter fortsatt på bedre dager for å si det sånn. Har du vært veldig dårlig Ceccan? Håper du får fine dager på 2. tri :)

Skrevet

hei hei;-) jeg kan også endelig melde meg inn her! er 12+3 i dag. vært engstelig hele tiden for at jeg skulle miste, spontanaborterte i uke 10 i november... godt å være på den trygge siden nå!!! så kan vi nyte resten av svangerskapet;-)

lykke til du og!

Skrevet

Jeg er i fin form nå, når det gjelder kvalme... men, jeg var jo heller ikke sånn kjemeplaga. Nå har jeg mye vondt i hodet, og er endel plaga med migrene. Håper det gir seg, for det er ikke noe særlig :(

Ellers har jeg fått merke hormonene på kroppen ja, blir fort lei meg og irritert.. Hehe.. Prøver å styre meg litt, men det er ikke alltid det er så lett, når det er mye som skjer i hverdagen.

Hvordan er formen din nå da?

Skrevet

jeg er fin i form. kort lunte, litt vondt i hodet og en del hjertebank, men ellers bare bra! deilig å kjenne at trøttheten slipper taket... ikke vært spesielt kvalm i svangerskapet; heldigvis! merker jeg er mer mottakelig for sykdom: har hostet kraftig i 3-4 uker nå....og kan jo ikke ta hostesaft eller noe; håper det bedrer seg av seg selv snart!!!

Skrevet

Zazzy:

formen har vært grei ift kvalme (heldigvis:)).. men gud bedre, kjennes ut som jeg har vært i zombie-land. Svima rundt på jobb, og hjemme! :) Trøtt trøttere trøttest :P

Håper jeg våkner litt nå..men satser på det :) skal på tidlig UL neste uke! Jeg gleder meg!!:)

SKjønner du har slitt veldig med kvalme i 1.trimester? Krysser fingre for at du blir frisk som en fisk i dette trimesteret :)

Skrevet

He Ceccan, hehe sover mye jeg også, men har hørt mange som sier de er helt utrolig trøtte i 1.tri, får håpe energien tar seg opp hos deg etterhvert :) Ja slitt mye, vært innlagt på sykehus og blir snart gal av kvalme! ;) Men merket bedring de siste ukene, selv om det bare er såvidt, så håpet er jo at det skal gå bedre etterhvert, tiden jobber vel for meg :) Det er uansett deilig å være over på 2.tri, og vite at man har startet på andre etappe :)

Skrevet

Gratulerer! ;) godt å være ferdig med første etappe, nå kan man jo slappe litt av, og nyte det.. :) er 12+3 i dag jeg.. :)

Skrevet

Jeg kom hit i dag med mine 12+1 uker :D hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...