myramor Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 har hørt og erfart at det kan være lurt å smøre seg nedentil med jordnøttolje de siste ukene av svangerskapet, for å få tøybar hud:)
april2011mamma Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 mandelolje fra apoteket gjør også samme nytten super å bruke på magen også
fox`y Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Jeg brukte jordnøttolje med 1 mann, endte me sopp og veldig hovent underliv. så jeg tørr ikke en gang til.
LL♥10♥13♥ Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg tøyde og smurte med hvetekimolje den siste mnd (den er snillere i forhold til soppinfeksjon) og fikk ikke en skramme under fødsel:) Anbefales!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Jordnøttolje til magen og mandelolje til mellomkjøttet nedentil Har vært flinkere med smøringa av jordnøttoljen på magen jeg da enn hva jeg har vært av mandeloljen nedentil så krysser fingre å tær for at jeg berger underlivet denne gangen også. Magen blir så herli myk med jordnøttoljen samt huden mye mere elastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå