Gå til innhold

2 dager igjen nå til lap....

Anbefalte innlegg

Mandagen kl.7 på morgenen skjer det!!! Da skal jeg ta laprascopi:) Var på undersøkelse på gyn igår.. Jeg begynner å grue meg veldig og er samtidig veldig spent!!! Jeg har nesten angst for narkose og operasjon, men håper det går bra, og at jeg våkner igjen :D spent,spent,spent,spent!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142985351-2-dager-igjen-n%C3%A5-til-lap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til :)

Var selv å tok lap forrige mandag, var ganske så nervøs selv, jeg kom inn til opprasjonsalen å traff noen jeg kjente. Startet en samtale å vips så våknet jeg opp på oppvåkningen. Husket ikke en gang om vi avsluttet samtalen eller hva vi pratet om hehe.

Nå går jeg bare å venter at det skal skje noe , legen sa at alt så fint ut, å at innen 6 mnd burde noe skje, viss ikke så blir det Tromsø for videre behandling.

Krysser fingrene her :)

Heisann:) Takk for det!:) Kjenner nervene begynner å stige adsjellig her nå ja... ANGST!!! Skal være gla når det er over:p

Hvordan hadde du det etter at du hadde våknet da? mye smerter? Skal du begynne med pergotime eller skal du bare vente ann å se hva som skjer?

Ja det blir en kjempespennende tid for oss nå da!! Hvis det ikke skjer noe etter lap, så blir det vel videre behandling på oss å i Trondheim!

Masse lykke til deg også <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...