Gå til innhold

Noen som ikke har meldt fra om at de begynner å jobbe når de får OS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nav har ikke noen automatisk kontroll med slikt. Du har selv ansvar for å melde fra om din situasjon endrer seg, og har du jobbet uten å melde fra kan du vente deg en tilbakebetalingsregning etterhvert på det du har fått i urettmessig OS..

Jobber i Nav, vi kontrollerer enslige forsørgere jevnlig. Dette fordi det desverre er en gruppe som urettmessig hever trygdestønader. Vi oppdateres daglig fra arbeidsgiverregisteret, så du bør melde fra asap! Så slipper du å få så innmari høyt beløp du må tilbakebetale.... Lykke til :)

Du som jobber i nav.... jeg har et spm. Jeg begynte i jobb i august og melte fra til nav om det. Tok litt tid før jeg fikk lønnslipp, men sente den inn da den endelig kom.

Skal egentlig tilbakebetale nav for september og oktober, men har ennå ikke fått noen faktura!! det er over fem måneder siden jeg melte fra om at hallo jeg skylder dere penger nå!! Jeg har lagt av penger, men jeg har generelt dårlig råd, så jeg syns det er fælt å gå runt og vente. Hvor lang tid kan det egentlig ta??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...