Gå til innhold

har gått opp 18 kg og har fortsatt 2 uker igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pytt sann, jeg er i uke 27, og har gått opp 17 kilo....Enorm er bare forbokstaven. Passer maten, er i aktivitet, likevel har jeg fått tømmerstokkføtter og fingrene verker som besatt hvis jeg prøver å bruke dem. Samler væske til den store gullmedaljen :(

Jeg har gått opp 7kilo,så jeg begynner å få litt angst for vekta.

Jeg veide 94,8 da jeg ble gravid,nå veier jeg 101,7kilo og jeg er 23+6 i dag.

Jeg går riktignok gravid med tvillinger,men hadde håpt at vekta kunne la være å gå så mye opp denne gangen.

Jeg er 177cm høg,men likevel.. Jeg føler meg som en elefant,rett og slett. Selv om jeg bruker klær i str. 42.

Jeg har bestemt meg for å klare å leve skikkelig sunt fra i morgen av :P Så får jeg se om jeg klarer å få vekta til å ikke gå så voldsomt mye opp!

Synes ikke du skal "klage" over 18kilo i uke 38 :P

Jeg gikk opp 31kilo første gang og 27kilo andre gangen :P Etter svangerskap nr.1 jeg ble overvektig.. Bah..

har gått ned fra over 110 en plass til nesten under 100... ble glad sist gang jeg veide meg, jeg har gått opp ca 8 kg :D *legen begynte og bli bekymra for stort vekttap og ingen oppgang i vekta*

jeg er vel 193 høg, så min vekt er høg i utgangspunktet pga en massiv kropsbygning (kan måle meg med manfolka i skulderbredde når jeg skal ha jakke hehe)

big and bejutiful and proud of it ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...