Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nu e æ veldig usikker....

hadde SA 21 januar, å testet positiv på EL test 3 dager på rad den 10 11 12 februar, å negativ 4 dager etter det... skulle ha IKM den 24-25 februar å da testet jeg positiv EL igjen, tok en Graviditet test å den va positiv, har tatt flere graviditet tester nu å de har vært positiv en vise 1-2 uke som tilsvare 3-4 eller va det 4-5 uke på vei... va hos legen å der va den også positiv...

Men har ikke noen symtomer på at æ e gravid, annet en æ spring ofte på do... kan det være at hcgèn har har tatt seg opp i gjen etter SA eller e Æ gravid i gjen...

Hpe noen vet å kan fortelle mæ litt... :-/

Fortsetter under...

Hei! Såvidt jeg vet kan ikke HCG ta seg opp igjen etter en SA. Så jeg tror nok du kan være rimelig sikker på at du er gravid, ja!

For å se om HCG stiger eller synker kan du ta en graviditetstest med ukesvisning. Hvis HCG synker, viser denne testen normalt lavere antall uker etter hvert.

Lykke til!

Annonse

I dag tok jeg en ny test å den viste 2-3, så det betyr vel at HCGen stiger???

så da e æ vel gravid ja...

tørr ikke juble enda for har ikke noen symtomer enda..

spring på do mye å e trøtt ofte, det e vel symtomer vil æ tru..:=))

veit veldig lite om de der med hcg og det med å bli gravid etter sa og sånn men vil bare berolige deg anngående det med symptomer..

jeg er nå snart 9 uker på vei og det eneste symptomet jeg har hatt fram til nå er at jeg er veldig trøtt.. ikke dogåing eller kvalme eller ømme pupper..:) så jeg vil tro at det er ikke nødvendig å ha symptomer. var sykemeldt i nesten 3 mnd med førstemann pga kvalme, tidlige kynnere og bekkenløsning. så jeg også var litt usikker i starten siden jeg ikke hadde noen symptomer.. jeg velger å tro du er gravid selv om du ikke har alt det der man liksom skal ha når man er gravid:)

lykke til i allefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...