Gå til innhold

Noen som har tatt morkakeprøve?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har tatt morkakeprøve. Eg tok den gjennom magen, den kan også bli tatt gjennom skjeden. Slik eg forsto det kom det litt ann på korleis fosteret og morkaka var plassert.

Det var to som var med på å ta prøva, den eine tok ul, medan den andre tok prøva medan han fulte med på ul. Fekk først bedøvelsessprøyte, så stakk dei gjennom magen til morkaka, og så tok dei prøva gjennom det igjen. For min del vil eg seie at det ikkje var vondt, men ubehageleg var det jo.

Måtte ikkje ligge noko særleg etterpå, men fekk beskjed om å ta det med ro dei første par dagane. Eg var alt sjukmeldt, men trur nok eg hadde fått sjukmelding om eg ikkje alt hadde hatt det.

Lykke til viss du skal ta prøva!

Hei! Det er litt høyere risiko for komplikasjoner ved morkakeprøve enn ved fostervannsprøve, men morkakeprøve kan tas tidligere. Det vanligste er å ta duotest først - ultralyd og blodprøver av mor, for å få et tall på risiko for kromosomfeil. Så kan man vurdere om det i det hele tatt er noen vits i å utsette seg for morkake- eller fostervannsprøve. (Har lagt ut litt info om dette på www.trisomi18.com)

Lykke til!

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...