Gå til innhold

Aaargh! Jeg finner jo ingen bh-ersom passer!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå brukt 75C. Ofte har det vært et problem at det "tyter" litt over kanten på cupen, og bh-en føles litt stram rundt brystet. Jeg målte, og jeg er 78 cm rett under puppene, og 93 cm rundt puppene. Ifølge tabellen i butikken skal jeg bruke 80A, men det er i alle fall feil, det tyter i alle retninger. 75C er for lite, 80B er for lite, 80C blir for stort.

Ser ut som om jeg må ty til sprts-bh :(

Finnes det spesialbutikker som har "mellomstørrelser"?

Fortsetter under...

Prøv 75d, at puppene tyter over er et tegn på at cuppen er fot liten.

Finnes såvidt jeg vet ikke cc cup men det finnes forlengere til Bher slik at det ikke gjør så vondt.

Men de burde jo vie seg ut med tid og stunder, man skal bruke dem først på den ytterste "kroken" før man tar den strammere.

Jeg tviler tom på at du er 75 jeg, er selv 75 og over 80cm under brystet.

Tror heller du er 70 dd eller mer...

Noe er jo tydeligvis feil i forhold til tabellen, men jeg kan vel neppe skulle bruke 70 når jeg er 78 cm rundt brystet? For 75 føles litt stramt, får sånn "hakk" i ryggen som synes under trang genser. Men jeg er slank, og selve puppene er forholdsvis store.

Tur i spesialbutikk høres ut som løsningen, ja.

HI

Annonse

tabeller er en vits

har self stor sett 75G nå i følge tabeller og kalkulatorer er jeg da 90c..

Øh....

Gå på change, kanskje de kan hjelpe deg å finne en skikkelig BH, tipper hvis du finner en som sitter riktig over brystet, slipper du å plages så mye.

Jeg levde lenge i vilfarelsen om å være dd men jeg er faktisk en G cup

Mitt tips er også å gå opp en cup-str. Jeg har alltid brukt 75B, men den cup'en ble definitivt for liten etter ammingen (ja, etter :-P). SYnes også alltid at 75 har vært litt schlækkt. Burde antakelig brukt 70 C. Nå bruker jeg 70 D. Vanskeligere å finne, siden "alle" bruker 75 B, men de sitter godt!

Det er tydelig at pupper er kompliserte og individuelle greier som ikke hører hjemme i tabeller ;)

Jeg ble oppmuntret av svarene her, for jeg hadde nesten gitt opp å finne noe lekkert undertøy som passer. Hadde i grunnen gitt opp å finne en bh som enten strammet eller hang slakt enten her eller der. Blir en tur i spesialbutikk neste gang jeg er i storbyen ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...