Gå til innhold

dere gjør i dag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på kjøpesenteret da det åpnet klokka ni for å skaffe noen småting til snuppas karneval til uka.

Da vi kom hjem kledde vi oss og gikk ut i hagen, der står det nå en stor snømann med halv nese siden 2-åringen fikk så lyst på gulerot ;)

Nå sitter jeg og sløver mens minstejenta tar en lur og eldstejenta sitter og tegner.

Akkurat nå tar jeg meg en pause. Jeg har stått med ungene, laget frokost, vært ute å lekt med de minste og pakket til dem. Så tok mannen de med seg til diverse barnevakter siden han skal/er i styremøte. Deretter har jeg lest og skrevet på oppgave i et par timer. Tatt en liten joggetur og dusj og sen lunsj, skrevet litt til, og nå måtte jeg bare ha en pause! :-) Får fortsette igjen snart.

Vi har vært ute og akt og så skulle egentlig jeg og barnet på Child Planet på Majorstua mens mannen var på Cage ball med kompiser, men ungen sov så veldig lang lur at jeg bestemte meg for å droppe det. Om en og en halv time skal vi på playdate med noen fra barnehagen :)

Nå sitter barnet og ser en episode Drømmehagen mens han spiser litt, så da sitter jeg her og glor...

Annonse

Absolutt ingenting, eller jeg og minsten har vært en liten tur på butikken. Pappaen har med eldste i slalombakken. Jeg skulle egentlig ha støvsuget og gjort en del i huset men orker ikke, er så deppa. Minsten leker fint og ser film, mens jeg later meg i soafen.

Teorien var som følger: Eg og lille (3 år) skulle på "babyteater" kl 13, saman med tre veninner med til saman fire småbarn, ete på Egon etterpå. Eldste (5 1/2) skulle til besteforeldra.

Praksis blei som følger: Eg og lille har vore på legevakten pga pustevansker/dårleg allmenntilstand ved lungebetennelse + mulig dehydrering. Deretter har vi vore på apoteket og kjøpt Ventoline som skal hjelpe på pusten. Og så har eg "tvangsfóra" lille med saftis. Viss ho ikkje tissar skikkeleg i løpet av nokre timar no blir ho innlagt. Eldste og ei veninne av meg fekk teaterbillettane, og er vel no på veg heim eller pizza på Egon.

Blæ!

Om formen til lille bedrar seg håpar eg at eg får komt meg på trening i kveld, og eg har ein open invitasjon til veninneskravling. Får sjå kva som skjer.

var i butikken med gutten. kjøpte biff, bolledeigingredienser, lørdagskos og søndagsmat. så lagde jeg bolledeig og satte den til heving. også har vi vært ute og akt. så dro vi hjem og bakte boller til i morgen. også måtte jeg rydde, støvsuge og vaske huset. så ut som snøstorm etter bollelagingen. nå er bollene ferdig om 5 min xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...