Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sover 2-4timer på dagen og 14timer på natten

Er dette mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er nå 23 måneder, men søvnmønsteret har ikke evnet seg noe særlig på lenge.

Han sover 1-2 timer om dagen og fra 19 til 6-7 om morgenen, skulle vel bli ca 11-12 timer om natta.

Sover virkelig din inntil fire timer på dagtid. Det hørtes veldig mye ut. Antar at ungen da ikke går i barnehage.

Skrevet

Synes det er helt ok hvis legging ikke er noe problem hos dere.

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om det er mye? Han trenger vel mye søvn da :). Min på 1,5 sover ca 11 timer på natta, og 1,5-2, noen ganger 3 på dagen. Litt misunnelig på deg (kunne tenkt meg en time lengre på morran..). :)

Skrevet

Nei, han går ikke i bhg

Broren var helt lik, han sov faktisk lengre på morgenene. Så jeg klager ikke akk på det :P hehe

Men gruer meg til høsten da jeg skal begynne å jobbe igjen da begge gutta mine sover til ca halv ni. Da må vi opp alt fra 6 til 8. Lurer littt på hva som skjer med gutten vår på 3,5år. Håper ikke han må begynne å sove på dagen igjen :P

Det blir liksom for dumt, 4år å sove på dagen :P uff uff

Skrevet

Gutten min er 21 mndr og sover 2 t på dagen. Lurer på å gå ned til 1,5 t nå for han våkner altfor tidlig om morgenen nå om dagen...

Legges 18.30 og våkner alt mellom 5 og 7. Som oftest rundt 5.30-6, så det er ca 11 t søvn han får om natten..

våkner han rundt 5 klarer jeg å få han til å slumre mellom oss, jeg står nemlig IKKE opp kl 5.

Din sover mye - heldiggris :) Trenger han det og sovner han greit på kvelden, ser jeg ikke problemet enn å bare la han sove :)

Skrevet

Begge ungene her sover fra 18.45 til 7.30 /8.00.

Jenta hviler ikke på dagen (sluttet med det da hun var 17mndr)

Gutten hviler ca 45 min.

De er snartr 21 mndr.

Skrevet

Skulle ønske lillemus sov så lenge! Jeg vekker henne/hun våkner selv 06.30- 07.00, hun sover fra ca 11.45 - 13.00 i bhg og så prøver jeg å legge henne kl 18.45, men hun sovner sjelden før 20.15 - i dag sovnet hn 21.30. Hun må jo sove for lite i løpet av døgnet? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...