Gå til innhold

Hvor mye skal til av økonomisk rot før man mister barnehageplassen?

Anbefalte innlegg

Vi har så og si alltid betalt presis. Har noen ganger vært noen dager over fristen, men har aldri fått purring.

Denne måneden har jeg mistet regningen. Har forsøkt å få tak i dem på økonomiavdelingen, men har aldri truffet riktig person. De har nå sendt ut purring, og jeg vil selvsagt betale denne med en gang.

Det jeg håper på er å få avtalegiro, slik at det blir trukket på fast dag hver mnd.

Dette er vel ikke grunnlag for utkastelse, selv om det er privat barnehage?

Fortsetter under...

Nei, kjære deg, om du betaler etter første purring er det ikke mer å tenke på...

Var et innlegg her for en stund tilbake om ei som ble kastet ut av barnehagen, tror hun skyldte noe sånt som 10 måneders betaling eller noe sånt, hun hadde ikke betalt en eneste regning på lang tid og skyldte mange titalls tusen kroner.

Om du nå ikke betaler purringen innen fristen blir det oversendt til Lindorff. Lager du ikke betalingsavtale med dem eller betaler regningen innen fristen, blir det sendt ut oppsigelse til barnehagen.

Så slapp helt av ;) Neste gang du betaler regningen i nettbanken kommer det opp på slutten etter utført betaling at de tilbyr efaktura :) Da klikker du ja til det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...